ایردراپ داگز به بلاکچین تون کوین رونق بخشیده است

انتشار 2 هفته قبل
آنچه می‌خوانید...

ایردراپ داگز (DOGS) باعث افزایش تعداد تراکنش‌های بلاکچین اوپن نتورک (TON) به ۴۶ میلیون تراکنش شده است. طبق داده‌های سایت تحلیلی اینتو دی بلاک، هفته گذشته بلاکچین TON بیش از ۴۶ میلیون تراکنش را پردازش کرد، که این افزایش چشمگیر ناشی از هیجان مربوط به ایردراپ داگز بود. این فعالیت نشان‌دهنده رشد علاقه و تعامل […]

ایردراپ داگز

ایردراپ داگز (DOGS) باعث افزایش تعداد تراکنش‌های بلاکچین اوپن نتورک (TON) به ۴۶ میلیون تراکنش شده است. طبق داده‌های سایت تحلیلی اینتو دی بلاک، هفته گذشته بلاکچین TON بیش از ۴۶ میلیون تراکنش را پردازش کرد، که این افزایش چشمگیر ناشی از هیجان مربوط به ایردراپ داگز بود. این فعالیت نشان‌دهنده رشد علاقه و تعامل در اکوسیستم تون کوین است.

این رشد چشم گیر تنها چند روز پس از قطعی‌های شبکه TON که به دلیل افزایش غیرعادی تراکنش‌ها بود، رخ داد. در ایردراپ داگز، ۴۴۰ میلیارد توکن از ۵۵۰ میلیارد توزیع شدند.

ارز دیجیتال DOGS با اینکه در صرافی‌های بزرگی مانند بایننس و OKX لیست شده، اما حدودا ۱۰٪ از ارزش خود را در 7 روز گذشته از دست داده و با قیمتی در حدود ۰.۰۰۱۱ دلار معامله می‌شود. این لیستینگ‌ها بلافاصله پس از دستگیری پاول دوروف در پاریس صورت گرفت. دوروف به اتهاماتی شامل کمک به انتشار تصاویر سوءاستفاده جنسی از کودکان متهم شده و اکنون با وثیقه ۵.۵ میلیون دلاری آزاد شده است. پس از انتقادات شدید، رئیس‌جمهور فرانسه، امانوئل مکرون، اعلام کرد که هیچ اطلاعی از سفر دوروف به فرانسه نداشته و این دستگیری یک تصمیم مستقل قضایی بوده است.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx