ETFهای اتریوم با استقبال خوبی در آمریکا روبرو شدند!

انتشار 2 ماه قبل
آنچه می‌خوانید...

صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اتریوم در اولین روز معاملات خود در ایالات متحده با استقبال چشمگیری روبرو شدند. حجم معاملات در نه صندوق ETF اتریوم به بیش از 1 میلیارد دلار رسید. این رقم، رکورد راه‌اندازی ETF بیت‌کوین را نشکست، اما همچنان یک شروع قوی محسوب می‌شود.

ETFهای اتریوم

اولین ETFهای اتریوم در ایالات متحده، روز سه‌شنبه با شروع به کار خود، عملکرد درخشانی را به نمایش گذاشتند. چندین مورد از این صندوق‌ها بلافاصله پس از آغاز معاملات، حجم معاملات بالایی را تجربه کردند.

ETFهای اتریوم در مجموع، در نه صندوق مختلف، بیش از ۱ میلیارد دلار حجم معاملات را به ثبت رساندند. با وجود اینکه این راه‌اندازی چشمگیر، نتوانست رکورد راه‌اندازی عظیم صندوق‌های ETF بیت‌کوین را پشت سر بگذارد، اما همچنان شروع قدرتمندی را برای آن‌ها رقم زد. جالب‌تر اینکه، برخی از این صندوق‌ها حتی در بین ۵۰ مورد از راه‌اندازی‌های با بالاترین حجم معامله در تاریخ صندوق‌های قابل معامله در بورس آمریکا قرار گرفتند.

بر اساس داده‌های تحلیلگر جیمز سیفارت، صندوق iShares Ethereum Trust ETF متعلق به شرکت بلک‌راک، به عنوان یک بازیگر برجسته در روز آغاز به کار خود ظاهر شد. این صندوق در اولین روز معاملاتی، حجم معاملاتی به ارزش ۲۵۸.۶ میلیون دلار را به خود اختصاص داد و با این رقم، در میان بهترین عملکردها برای راه‌اندازی یک صندوق ETF جدید قرار گرفت.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx