ذخایر اتریوم در صرافی‌ها در سال ۲۰۲۲ بیش از ۳۰ درصد کاهش یافت

ذخایر اتریوم در صرافی‌ها
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 369 نفر

ذخایر اتریوم در صرافی ها به شدت کاهش یافته است

یک تحلیلگر بازار در سایت کریپتوکوانت اشاره کرد که سرمایه گذاران ممکن است با هدف هولد بلندمدت دارایی ها از فروش آن‌ها منصرف شده باشند. «ذخایر صرافی‌ها» شاخصی است که میزان کل اتریوم را که در حال حاضر در کیف پول‌های تمام صرافی‌های متمرکز ذخیره می‌شود، اندازه‌گیری می‌کند.

وقتی ارزش این معیار افزایش می یابد، به این معنی است که سرمایه‌گذاران سکه های خود را در حال حاضر به صرافی ها واریز کرده‌اند. یکی از اصلی‌ترین دلایلی که سرمایه‌گذاران از صرافی‌ها استفاده می‌کنند، مبادله اتریوم خود با ارز دیجیتال دیگری یا برای نقد کردن به پول فیات است. بنابراین، ذخایر صرافی‌ها می تواند به عنوان عرضه فروش دارایی عمل کند و بنابراین هرگونه افزایش در آن می تواند باعث کاهش قیمت شود.

از سوی دیگر، کاهش ارزش این اندیکاتور به این معنی است که سرمایه گذاران در حال انتقال سکه های خود هستند که نشان می دهد عرضه و درنتیجه فشار فروش آن کاهش می یابد. برداشت‌های ادامه دار دارایی‌ها از صرافی‌ها می‌تواند نشانه‌ای باشد که سرمایه‌گذاران در حال حاضر در حال انباشت هستند، به این معنی که انتظار دارند این ارز دیجیتال در آینده روند صعودی داشته باشد.

اکنون نموداری وجود دارد که روند ذخایر اتریوم در صرافی‌ها را در چند سال گذشته نشان می دهد:

نمودار ذخایر صرافی‌ها

نمودار ذخایر صرافی‌ها

همانطور که نمودار بالا نشان می دهد، ذخایر اتریوم در صرافی‌ها قبلاً در طول سال ۲۰۲۱ چندین بار روند کاهشی داشته است، اما روند نزولی در سال ۲۰۲۲ بسیار شدیدتر بوده است. شاخص مورد استفاده در حاصل از تمام صرافی‌های ارز دیجیتال است، به این معنی که داده های مربوط به هر دو بازار اسپات و فیوچرز را دربرمی‌گیرد.

نکته قابل توجه در اینجا این است که کاهش این شاخص از زمان فروپاشی صرافی FTX بسیار سریع‌تر شده است. این به این دلیل است که سقوط یک صرافی معروف مانند FTX باعث می‌شود سرمایه‌گذاران بیشتر از هر زمان دیگری نسبت به پلتفرم‌های متمرکز مشکوک شوند و منجر به خروج انبوه ارزهای دیجیتال از صرافی‌ها شود تا سرمایه‌گذاران آن‌ها را در کیف پول‌های شخصی خود نگه دارند.

در مجموع، ذخایر اتریوم در صرافی‌ها در طول سال ۲۰۲۲ بیش از ۳۰ درصد کاهش یافته است. یکی از بهترین خبرهای امسال، کاهش تورم اتریوم است. به نظر می‌رسد که سرمایه‌گذاران نیز به آن اعتقاد دارند و با هدف نگهداری بلند مدت دارایی‌ها را از صرافی‌های متمرکز خارج کرده اند. در حال حاضرقیمت اتریوم در حدود ۱۲۰۰ دلار شناور است که نسبت به هفته گذشته ۱ درصد افزایش یافته است.

نمودار قیمت اتریوم

نمودار قیمت اتریوم

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx