استراتژی ریسک گریز معامله‌گران حرفه‌ای اتریوم

اتریوم
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 499 نفر

با دور شدن شبکه از اثبات کار (PoW) اتریوم (ETH) در حال رسیدن به نقطه “ساخت” یا “شکست” است. متأسفانه، بسیاری از معامله‌گران مبتدی هنگام ایجاد استراتژی‌هایی برای به حداکثر رساندن سود در پیشرفت‌های مثبت بالقوه، علامت خود را از دست می‌دهند. به عنوان مثال، خرید قراردادهای مشتقات ETH یک مکانیسم ارزان و آسان برای به حداکثر رساندن سود است. معاملات آتی دائمی اغلب برای اهرم کردن موقعیت ها استفاده می شود; و به راحتی می توان سود را تا پنج برابر افزایش داد.

پس چرا از مبادله معکوس استفاده نمی کنیم؟ دلیل اصلی تهدید انحلال اجباری است. اگر قیمت اتریوم ۱۹ درصد از نقطه ورود کاهش یابد، خریدار اهرمی کل سرمایه گذاری را از دست می دهد. مشکل اصلی نوسانات اتر و نوسانات شدید قیمت این است.

استراتژی آپشن، روش معامله‌گران حرفه‌ای اتریوم

علیرغم تفکر عمومی مبنی بر اینکه بازار مشتقات کریپتو عمدتاً برای قمار و اهرم بیش از حد استفاده می شود; این ابزارها در ابتدا برای پوشش ریسک طراحی شدند. معاملات آپشن فرصت هایی را برای سرمایه گذاران فراهم می کند تا از موقعیت های خود; در برابر افت شدید قیمت و حتی سود ناشی از افزایش نوسانات محافظت کنند. این استراتژی های سرمایه گذاری پیشرفته تر معمولاً بیش از یک ابزار را شامل می شود و معمولاً به عنوان “ساختار” شناخته می شوند.

سرمایه‌گذاران برای محافظت از ضررهای ناشی از نوسانات غیرمنتظره قیمت، به استراتژی آپشن «ریسک معکوس» تکیه می‌کنند. دارنده از طولانی بودن آپشن های (خرید) سود می برد; اما هزینه آن ها با فروش آپشن (فروش) پوشش داده می شود. به طور خلاصه، این ستاپ معاملاتی ریسک معاملات جانبی اتریوم را از بین می‌برد، اما در صورت کاهش دارایی، ضرر متوسطی را به همراه خواهد داشت.

معامله فوق به طور انحصاری بر روی گزینه های ۲۶ آگوست متمرکز است; اما سرمایه گذاران الگوهای مشابهی را با استفاده از سررسیدهای مختلف پیدا خواهند کرد. در زمان قیمت گذاری، اتر با قیمت ۱۷۲۹ دلار معامله می شد.

ابتدا، معامله‌گر باید با خرید قراردادهای اختیار معامله ۱۰.۲ اتریوم ۱۵۰۰ دلاری، محافظت در برابر یک حرکت نزولی را خریداری کند. سپس، معامله‌گر ۹ قرارداد آپشن ۱۷۰۰ دلاری ETH را می‌فروشد تا بازدهی بالاتر از این سطح را خالص کند. در نهایت، معامله‌گر باید ۱۰ قرارداد اختیار خرید ۲۲۰۰ دلاری برای قرار گرفتن در معرض قیمت مثبت بخرد. مهم است که به یاد داشته باشید که همه گزینه ها دارای تاریخ انقضای تعیین شده هستند، بنابراین افزایش قیمت دارایی باید در طول دوره تعریف شده اتفاق بیفتد.

سرمایه گذاران از کاهش قیمت به زیر ۱۵۰۰ دلار محافظت می شوند

این ساختار آپشن منجر به سود و زیان بین ۱۷۰۰ تا ۲۲۰۰ دلار (افزایش ۲۷ درصد) نمی شود. بنابراین، سرمایه‌گذار شرط می‌بندد که قیمت اتر در ۲۶ اوت در ساعت ۸ صبح UTC بالاتر از این محدوده باشد، در معرض سودهای نامحدود و حداکثر ضرر ۱.۱۸۵ اتریوم قرار گیرد.

اگر قیمت اتر به سمت ۲۴۹۰ دلار افزایش یابد (افزایش ۴۴ درصدی)، این سرمایه‌گذاری منجر به سود خالص ۱.۱۸۵ ETH می‌شود که حداکثر ضرر را پوشش می‌دهد. علاوه بر این، یک پمپ ۵۶ درصدی تا ۲۷۰۰ دلار، سود خالص ETH 1.87 را به همراه خواهد داشت. مزیت اصلی برای دارنده، ضرر محدود آن است. حتی اگر هیچ هزینه‌ای در رابطه با این ساختار آپشن وجود نداشته باشد، صرافی برای پوشش زیان‌های احتمالی به سپرده حاشیه‌ای تا ۱.۱۸۵ ETH نیاز دارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx