پیش بینی جهش قیمت فلوکی؛ تحلیل نشانه‌های این صعود

انتشار 4 روز قبل
آنچه می‌خوانید...

ارز دیجیتال فلوکی (FLOKI) در حال بروز نشانه‌های یک حرکت صعودی است و الگوهای نموداری جدید حاکی از این هستند که احتمال وقوع یک جهش بزرگ در قیمت آن وجود دارد. فلوکی توانسته از یک مثلث صعودی خارج شود که این حرکت، نشانه‌ای از پتانسیل بالای افزایش قیمت محسوب می‌شود. داده‌های اخیر نشان می‌دهند که […]

ارز دیجیتال فلوکی (FLOKI) در حال بروز نشانه‌های یک حرکت صعودی است و الگوهای نموداری جدید حاکی از این هستند که احتمال وقوع یک جهش بزرگ در قیمت آن وجود دارد.

فلوکی توانسته از یک مثلث صعودی خارج شود که این حرکت، نشانه‌ای از پتانسیل بالای افزایش قیمت محسوب می‌شود. داده‌های اخیر نشان می‌دهند که این میم کوین می‌تواند به سطح 0.00016248 برسد، که نقطه‌ای کلیدی برای بازبینی روند قیمتی آن خواهد بود.

با وجود افتی که ماه گذشته رخ داد، بازار اکنون نشانه‌هایی از بازگشت را نشان می‌دهد. فلوکی در طول هفته گذشته 15.86٪ افزایش داشته و انتظار می‌رود این روند صعودی ادامه یابد.

فشار نزولی هم دیده می‌شود

فلوکی اخیرا از یک الگوی متقارن که از اوایل آگوست شکل گرفته بود، خارج شد و نوسانات خود را در چارچوب این الگو ادامه داده است.

معمولا این الگو به معنای آغاز یک روند صعودی است و فلوکی نیز توانست خط مقاومت بالایی را بشکند. اما در زمان نگارش این مطلب، قیمت کمی عقب‌نشینی کرده است.

این اصلاح قیمتی، بخشی طبیعی از نوسانات بازار است، اما فلوکی همچنان برای رسیدن به اوج کانال در 0.00016248 در مسیر خود قرار دارد.

قیمت فلوکی

پیش‌بینی می‌شود که پس از عبور فلوکی از منطقه عرضه FVG که بین 0.00013575 تا 0.00014098 قرار دارد و اکنون به عنوان منطقه حمایت عمل می‌کند، یک جهش بزرگ رخ خواهد داد.

رشد مداوم در جریان ورودی نقدینگی

استفاده از شاخص جریان پول (MFI) برای ارزیابی ورودی‌ها و خروجی‌های احتمالی پول در فلوکی نشان می‌دهد که این دارایی در موقعیت مناسبی برای افزایش بیشتر ارزش قرار دارد. در زمان نگارش این مطلب، شاخص MFI عدد 79.8 را نشان می‌دهد که بیانگر فعالیت شدید سرمایه‌گذاری در فلوکی است.

با این حال، اگر MFI از مرز 80 عبور کند، فلوکی وارد محدوده اشباع خرید خواهد شد. این موضوع نشان می‌دهد که با وجود احتمال افزایش خریدها، ممکن است به دلیل فعالیت بالای بازار، قیمت‌ها اندکی کاهش یابند.

ضرر شورت سلرها با افزایش قیمت فلوکی

تریدرهایی که روی کاهش قیمت فلوکی شرط‌بندی کرده بودند (Short Sellers)، با ضررهای قابل توجهی روبرو شده‌اند. علاوه بر این، میزان سود باز (Open Interest) در فلوکی رشد قابل توجهی داشته و از 17.78 میلیون دلار در 23 سپتامبر به 21.69 میلیون دلار رسیده است.

سود باز فلوکی

این تحولات نشانه‌های قوی از یک روند صعودی هستند و ممکن است فلوکی را به سمت هدف کوتاه‌مدت 0.00016248 سوق دهند.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
احمد محمدیان
ویرایشگر
احمد محمدیان
1 روز قبل

فلوکی تو دی مووووون 🚀🚀

0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx