اهدای NFT کریپتوپانک به موزه معاصر پاریس

NFT کریپتو پانک
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 342 نفر

اهدای NFT کریپتوپانک به موزه معاصر پاریس

مرکز پمپیدو، پیشرو موزه هنر معاصر پاریس، در ۱۰ فوریه یک نمایشگاه دائمی آینده را اعلام کرد که تقاطع بین هنر و بلاک چین را که توسط توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) نشان داده می‌شود، هدف قرار می‌دهد. بر اساس اعلامیه ای در ۱۰ فوریه، این مرکز دارای NFT هایی از بیش از ۱۶ هنرمند دیجیتال در سراسر جهان است، از جمله مجموعه های محبوب مانند کریپتوپانک #۱۱۰ و Autoglyph #25 که هر دو به مرکز پمپیدو اهدا شده اند.

خاویر ری، مدیر موزه ملی هنر مدرن فرانسه، در بیانیه ای خاطرنشان کرد که مرکز پمپیدو علاقه خود را به هنر دیجیتال در ارتباط با بلاک چین دنبال می کند. به گفته ری:

وب ۳ قلمروی نوآورانه است که هنرمندان اکنون برای خلق آثار اصیل و جسورانه آن را تصرف کرده اند و این مجموعه حمایت ما از هنرمندان را در تسخیر ابزارهای بیان جدید، که پایه و اساس هنر مدرن است، مجدداً تأیید می کند.

این نمایشگاه که برای بهار امسال برنامه ریزی شده است اولین نمایش NFT در مرکز مشهور بین المللی پمپیدو است که شاهکارهای هنرمندان دیگری مانند واسیلی کاندینسکی، فریدا کالو و هانری ماتیس را در خود جای داده است.

سازنده NFT، یوگا لبز، که مالکیت معنوی (IP) CryptoPunks را از مارس ۲۰۲۲ در اختیار دارد، گفت این ابتکار بخشی از یک پروژه قدیمی است که پانک ها را به موسسات هنری پیشرو در سراسر جهان اهدا می کند. این شرکت قبلاً کریپتوپانک #۳۰۵ را به موسسه هنرهای معاصر میامی اهدا کرده بود.

یکی از بنیانگذاران یوگا لبز اظهار داشت: دیدن کریپتو شماره ۱۱۰ که در مرکز پمپیدو، مسلماً معتبرترین موزه هنر معاصر جهان به نمایش گذاشته شده است، لحظه ای عالی برای اکوسیستم وب ۳ و NFT است، و ما مفتخریم که به ایجاد این گفتگوی فرهنگی کمک کنیم.

NFT ها اشیای دیجیتالی هستند که دارای ویژگی هایی مانند منحصر به فرد بودن و غیرقابل تعویض بودن هستند که در بلاک چین قابل تأیید هستند. بر اساس فناوری دفتر کل توزیع شده، NFT ها می توانند به عنوان روشی برای احراز هویت برای خریداران اقلام منحصر به فرد عمل کنند و جنبه هایی مانند مالکیت را اثبات کنند. مهم‌تر از همه، آنها در هنر، موسیقی و همچنین در بازی‌های ویدیویی مبتنی بر بلاک چین ظاهر می‌شوند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx