دریافت وجوه از صرافی FTX ممکن است سال ها یا حتی دهه ها طول بکشد

صرافی FTX
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 444 نفر

بحران FTX

در حالی که سرمایه گذاران مشتاقند بدانند چه زمانی می توانند وجوه خود را از صرافی ارز دیجیتال FTX که اکنون ورشکسته شده است، پس بگیرند، وکلا  هشدار می دهند که ممکن است «دهه ها» طول بکشد.

این صرافی کریپتو به همراه ۱۳۰ شرکت وابسته برای حمایت از ورشکستگی فصل ۱۱ در ایالات متحده در ۱۱ نوامبر ثبت نام کردند.

استفان ارل، وکیل این صرافی، شریک شرکت کوردیس در استرالیا، گفت: «تحقق» دارایی‌های رمزنگاری‌شده و سپس نحوه توزیع وجوه، با این فرآیند که احتمالاً سال‌ها طول می‌کشد، «تمرین عظیم» در فرآیند لیکویید شدن خواهد بود. »

او گفت که این به دلیل پیچیدگی هایی است که با مسائل ورشکستگی فرامرزی و حوزه های قضایی رقیب همراه است.

Earel گفت متأسفانه کاربران FTX در صف با سایرین از جمله اعتبار دهندگان دیگر، سرمایه گذاران و سرمایه گذاران سرمایه گذاری خطرپذیر هستند، و هشدار می دهد که کسانی که «معاملات ارزهای دیجیتال به کریپتو» را انجام داده اند ممکن است «سالها» شاهد توزیع نباشند.

سایمون دیکسون، بنیانگذار پلتفرم سرمایه گذاری جهانی BnkToTheFuture که صدای فعالی در روند ورشکستگی سلسیوس بوده است، خاطرنشان کرد که هرکسی که دارایی در FTX داشته باشد، طلبکار خواهد شد و کمیته طلبکاران برای نمایندگی از منافع آنها تشکیل خواهد شد.

وی اظهار داشت: دارایی های باقی مانده بسته به هزینه های ورشکستگی در نهایت در اختیار طلبکاران قرار می گیرد.

به گفته مدیرعامل بایننس استرالیا، این هزینه‌ها با توجه به زمان مورد نیاز برای بازیابی وجوه ممکن است بالا باشد، و اشاره کرد که این به معنای هزینه‌های قانونی و اداری بیشتر است که باعث بازگشت مشتریان می‌شود.

در همین حال، ایرینا هیور، وکیل دارایی دیجیتال، شریک قانون کیستون در امارات متحده عربی به کوین تلگراف گفت که کاربرانی در خاورمیانه نیز درد ناشی از سقوط FTX را احساس می کنند، زیرا این منطقه سومین پایگاه بزرگ کاربران FTX است.

هیور توضیح داد که از آنجایی که FTX قبلاً مجوز و نظارت نظارتی را از رگولاتور تازه تاسیس دارایی‌های مجازی دبی (VARA) دریافت کرده است، این امر عوارض بزرگی را برای تنظیم‌کننده‌ها ایجاد می‌کند، زیرا آنها در حال حاضر یک “شکست نظارتی بزرگ” در دستان خود دارند.

هیور گفت فقط «زمانی که و اگر» FTX به رویه‌های ورشکستگی فصل ۱۱ منتقل شود، حقوق طلبکاران تحت نظارت سیستم حقوقی و دادگاه‌ها و مدیران ورشکستگی خواهد بود.

هیورز به افرادی که به دلیل سقوط FTX ضررهای قابل توجهی را متحمل شده اند توصیه می کند که مشاوره حقوقی دریافت کنند و با “سایر افراد آسیب دیده” همراه شوند.

سقوط اخیر FTX عواقب قابل توجهی برای سرمایه گذاران در سراسر جهان داشته است. اخیراً فاش شد که این  صرافی ارزهای دیجیتال ورشکسته ممکن است “بیش از ۱ میلیون طلبکار” داشته باشد. بر اساس مقاله رویترز که در ۲۰ نوامبر منتشر شد، صرافیFTX به ۵۰ طلبکار بزرگ خود “نزدیک به ۳.۱ میلیارد دلار” بدهکار است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx