متاورس اینترپل راه‌اندازی شد

متاورس اینترپل
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 505 نفر

متاورس اینترپل راه‌اندازی شده است و برای ساده‌سازی ارتباط بین واحدهای مختلف، همراه با فراهم کردن راهی برای انجام آموزش و پرورش طراحی شده است.

سازمان پلیس بین‌المللی (اینترپل) همزمان با آماده شدن برای سرکوب فهرست در حال گسترش «جنایت‌های احتمالی» در متاورس، هدست‌های واقعیت مجازی خود را نصب می‌کند. طبق اعلامیه ۲۰ اکتبر، اینترپل “اولین متاورس را که به طور خاص برای مجریان قانون در سراسر جهان طراحی شده است” راه اندازی کرده است. این متاورس که در حال حاضر به طور کامل عملیاتی شده است در نودمین مجمع عمومی اینترپل در دهلی نو معرفی شد.

اینترپل تصریح کرد که عامل اصلی ورودش به متاورس این است که تعداد بازیگران بدی که در حال حاضر از فناوری برای انجام جرایم استفاده می کنند،  احتمالاً در چند سال آینده به طور قابل توجهی افزایش می یابد.در این اطلاعیه آمده است:

جنایتکاران در حال حاضر شروع به بهره برداری از متاورس کرده اند. مجمع جهانی اقتصاد هشدار داده است که کلاهبرداری های مهندسی اجتماعی، افراط گرایی خشونت آمیز و اطلاعات نادرست می تواند چالش های خاصی باشد.

در قسمتی دیگر از اطلاعیه بیان می‌شود:

با افزایش تعداد کاربران متاورس و توسعه بیشتر فناوری، فهرست جرایم احتمالی تنها به طور بالقوه شامل جرایم علیه کودکان، سرقت داده‌ها، پولشویی، کلاهبرداری مالی، جعل، باج‌افزار، فیشینگ، و تجاوز جنسی و آزار و اذیت می‌شود.

قابل ذکر است که مردم قبلاً به دلیل اقدامات خود در متاورس پشت میله های زندان قرار گرفته اند. ماه گذشته یک مرد اهل کره جنوبی به دلیل آزار و اذیت جنسی کودکان در متاورس و فریفتن آنها برای ارسال عکس و فیلم به چهار سال زندان محکوم شد.

در این رویداد در دهلی، اینترپل همچنین برنامه‌هایی را برای ایجاد یک بخش اختصاص داده شده برای سرکوب جرایم رمزنگاری فاش کرد. یورگن استاک، دبیر کل اینترپل، نیاز به واحد مشخص شده را مورد تاکید قرار داد، زیرا بسیاری از سازمان های مجری قانون در حال حاضر برای مقابله با پیچیدگی های این بخش مجهز نیستند.

مدیر ویژه دفتر مرکزی تحقیقات هند، پراوین سینها همچنین خاطرنشان کرد که نظارت بر جرایم سایبری به دلیل ماهیت جهانی آن به طور فزاینده ای دشوار شده است و هماهنگی یک عامل کلیدی است که تلاش های آنها را آسان تر می کند. سینها گفت:

تنها پاسخ، همکاری بین‌المللی، هماهنگی، اعتماد و اشتراک‌گذاری بی‌درنگ اطلاعات است.

متاورس جدید اینترپل به کاربران ثبت نام شده این امکان را می دهد که از پلتفرم بازدید کنند و از طریق “دفتر مرکزی دبیرخانه اینترپل در لیون، فرانسه” به گشت و گذار بپردازند و از جمله موارد دیگر در دوره های تحقیقات پزشکی قانونی شرکت کنند. اینترپل اعلام کرده است که متاورس آن امیدوار است راه کارآمدتری را برای ارتباط و کار با یکدیگر برای تجهیزات مختلف خود در سراسر جهان فراهم کند. در حالی که آموزش و پرورش برای دانش آموزان و استخدامی های جدید نیز برجسته شد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx