جی پی مورگان درباره آینده اتریوم پس از ادغام تردید دارد

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

پس از اجرای به‌روزرسانی بزرگ شبکه اتریوم که مدت‌ها انتظارش را می‌کشیدیم، به‌طور رسمی انتقال بلاک چین از الگوریتم اثبات کار (PoW) به الگوریتم اعتبارسنجی اثبات سهام (PoS) را نشان می‌دهد، برخی سازمان‌ها نگرانی‌های خود را در مورد اینکه این برای آینده اتریوم چه معنایی دارد، ابراز کرده‌اند. همانطور که CoinDesk در 22 سپتامبر گزارش […]

اتریوم

پس از اجرای به‌روزرسانی بزرگ شبکه اتریوم که مدت‌ها انتظارش را می‌کشیدیم، به‌طور رسمی انتقال بلاک چین از الگوریتم اثبات کار (PoW) به الگوریتم اعتبارسنجی اثبات سهام (PoS) را نشان می‌دهد، برخی سازمان‌ها نگرانی‌های خود را در مورد اینکه این برای آینده اتریوم چه معنایی دارد، ابراز کرده‌اند.

همانطور که CoinDesk در 22 سپتامبر گزارش داد، یکی از طرف‌های درگیر JPMorgan Chase (NYSE: JPM)، یک بانک سرمایه‌گذاری چندملیتی مستقر در نیویورک و شرکت هلدینگ خدمات مالی است که یک یادداشت تحقیقاتی منتشر کرده است که در آن تمام مشکلات احتمالی که با بلاک چین اتریوم پس از ادغام مشاهده می‌کند فهرست می‌کند.

نگرانی اصلی بانک این است که ادغام می تواند باعث شکاف در جامعه اتریوم شود، با توجه به پشتیبانی تقسیم شده بین صرافی ها و پلتفرم های رمزنگاری از بلاک چین جدید به نام EthereumPoW (ETHW) که پس از هارد فورک تولید شد.

ثانیاً، JPMorgan در گزارش خود همچنین ابراز نگرانی می‌کند که ادغام منجر به غیرمتمرکز شدن بلاک چین اتریوم شده است «زیرا [تنها] تعداد کمی از نهادها سهم اکثریت اتریوم سپرده گذاری شذه را در اختیار دارند».

مهمتر از آن ، گزارش این موسسه همچنین به افت شدید قیمت اتریوم اشاره کرده است ، که به اعتقاد وی ناشی از ترکیبی از ” شایعه را بخر خبر را بفروش ” است.

در واقع ، قیمت اتریوم از 15 سپتامبر ، هنگامی که ادغام اتفاق افتاد ، تاکنون حدود 20 ٪ کاهش یافته است. با توجه به همه چیز ، نشانه های مالی غیر متمرکز (DEFI) در حال حاضر با قیمت 1،297 دلار معامله می شود که در روز 0.21 ٪ افزایش یافته است ، اما طبق داده های CoinmarketCap ، در طی هفت روز گذشته 11.78 ٪ کاهش یافته است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
2
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx