تحلیل قیمت کوزاما | بررسی وضعیت رمزارز KSM

قیمت کوزاما
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 447 نفر

قیمت کوزاما (KSM) می‌تواند به تکمیل حرکت نزولی پنج موجی خود نزدیک باشد و پس از آن انتظار می‌رود که یک رالی تسکینی را آغاز کند.

قیمت کوزاما از ژوئیه ۲۰۲۲ به زیر خط مقاومت نزولی سقوط کرده است. این خط تاکنون باعث شش ریجکت (نماد قرمز) شده است که آخرین مورد در ۳۰ دسامبر است. اخرین برخورد با این خط مقاومت منجر به ثبت کمترین قیمت ۲۰.۶۲ دلار در ۲ ژانویه شد. هیچ حمایت افقی واضحی زیر قیمت فعلی وجود ندارد. منطقه حمایت اصلی ۲۴.۳۰ دلار بود، اما اکنون شکسته شده است. بنابراین، نزدیکترین منطقه حمایتی بعدی توسط فیب اصلاحی خارجی ۱.۶۱ با قیمت ۱۵.۸۶ دلار تعیین می شود.

در حالی که به نظر می رسد قیمت کفی (نمادهای سبز) ایجاد کرده است، این الگو با واگرایی صعودی در RSI ترکیب نشده است. برعکس، RSI زیر ۵۰ و در حال کاهش است. در نتیجه، تحلیل قیمت کوزاما در بازه زمانی روزانه به سمت نزولی متمایل است. به نوبه خود، این امر منجر به پیش‌بینی نزولی قیمت KSM در ژانویه می‌شود که نشان می‌دهد قیمت آتی به زیر ۲۰ دلار خواهد رسید. شکست بالای خط مقاومت نزولی و ناحیه مقاومت ۲۴.۳۰ دلاری این پیش بینی نزولی را باطل می کند.

قیمت کوزاما

نمودار روزانه کوزاما

تحلیل قیمت کوزاما برای ژانویه

تحلیل تکنیکال نمودار شش ساعته نشان می دهد که قیمت کوزاما در حال تکمیل یک حرکت نزولی پنج موجی (قرمز) است. اگر چنین باشد، قیمت در حال حاضر در موج پنج است. شمارش موج فرعی کوتاه مدت نشان می دهد که قیمت کوزاما نیز در زیر موج پنج (سیاه) قرار دارد که به طور بالقوه می تواند طی ۲۴ ساعت آینده تکمیل شود.

اگر شمارش صحیح باشد، قیمت کوزاما به ۲۰.۹۵ دلار یا ۱۷.۸۰ دلار کاهش می یابد. اهداف با استفاده از فیب ۰.۶۱۸ یا ۱ امواج یک و سه (قرمز) یافت می شوند. با این حال، آنچه به دنبال یک حرکت نزولی پنج موجی می‌آید، معمولاً یک اصلاح شدید است. اگر این اتفاق بیفتد، قیمت KSM در نهایت از خط مقاومت نزولی خارج خواهد شد.

تحلیل قیمت کوزاما

نمودار ۶ساعته کوزاما

برای نتیجه گیری، حرکت قیمت آینده KSM نامشخص است. با این حال، به دلیل اقدام کوتاه مدت قیمت نسبتا نزولی و تعداد موج، سقوط به زیر ۲۰ دلار محتمل ترین سناریو است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx