گزارش وضعیت بازار‌های مالی و بازار کریپتو

کریپتو
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 289 نفر

بیت کوین صبح دوشنبه در آسیا افزایش یافت و به بالاترین قیمت خود در پنج ماه گذشته رسید. اتریوم نیز همراه با ۱۰ کریپتو غیر استیبل کوینی دیگر افزایش یافت و سولانا و لایت کوین بیشترین سود را داشتند. ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال برای هشتمین روز متوالی بالای ۱ تریلیون دلار آمریکا باقی مانده که طولانی ترین دوره از آگوست ۲۰۲۲ است.

بیت کوین پس از اینکه یک شبه به بالاترین حد یعنی ۲۳۹۱۸ دلار رسید در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۸ صبح در هنگ کنگ با ۳.۲ درصد افزایش در ۲۳۷۶۴ دلار آمریکا معامله شد. بیت کوین در یک هفته گذشته ۴.۶ درصد افزایش داشته است. بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ، اتریوم در صبح دوشنبه با ۴.۷ درصد افزایش به ۱۶۴۵ دلار رسید و در هفته گذشته ۱.۱ درصد افزایش یافت.

سولانا، شبکه ای که زمانی توسط سم بنکمن-فرید حمایت می شد، با ۸.۹ درصد افزایش به ۲۶.۱۱ دلار آمریکا رسید و با ۷.۸ درصد سود هفتگی، به بهبودی از آسیب های مربوط به FTX ادامه می دهد. لایت کوین پس از اینکه گزارش داد شبکه آن در ۱۱ سال عمرش هیچ خرابی نداشته است ۶ درصد رشد کرد و به ۹۴.۹۸ دلار رسید و سود هفتگی خود را به ۸.۴ درصد رساند.

ارزش کل بازار کریپتو با ۳.۲ درصد افزایش به ۱.۰۸ تریلیون دلار آمریکا رسید، در حالی که حجم کل معاملات با ۳۸ درصد افزایش به ۵۱.۲۸ میلیارد دلار آمریکا رسید.

بازار سهام ایالات متحده روز جمعه با افزایش قیمت بسته شد. میانگین صنعتی داوجونز ۰.۱ درصد رشد کرد، شاخص اس اند پی ۵۰۰ حدود ۰.۳ درصد و شاخص کامپوزیت نزدک ۱ درصد رشد کرد. سه شرکت بزرگ فناوری آمازون، اپل و متا قرار است در هفته آینده درآمدهای خود را منتشر کنند.

فدرال رزرو آمریکا این هفته از ۳۱ ژانویه تا ۱ فوریه تشکیل جلسه می دهد. انتظار می رود فدرال رزرو به عنوان بخشی از تلاش مداوم خود برای کاهش تورم، نرخ بهره معیار خود را ۲۵ واحد پایه دیگر افزایش دهد. بانک مرکزی در ماه گذشته از افزایش ۵۰ واحدی نرخ بهره به محدوده هدف گذاری شده بین ۴.۲۵ تا ۴.۵ درصد خبر داد.
در ماه دسامبر، شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده، شاخص تورم پیشرو، ۶.۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافت که از ۷.۱ درصد ثبت شده در نوامبر به عنوان بزرگترین کاهش ماهانه از آوریل ۲۰۲۰ کمتر است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx