متامسک یک ویژگی حفظ حریم خصوصی به کیف پول خود اضافه کرد

کیف پول متامسک
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 358 نفر

یک ویژگی حفظ حریم خصوصی توسط متامسک اضافه شد

در ۲ فوریه، متامسک کیف پول محبوب ارزهای دیجیتال اعلام کرد که کاربران یک “تجربه به روز” را برای ایجاد کیف پول و ارتقاء در تنظیمات حریم خصوصی و امنیتی خود خواهند دید. در این بیانیه آمده است: «ما برنامه افزودنی را به‌روزرسانی کرده‌ایم تا کنترل شما بر داده‌هایتان را به حداکثر برسانیم.»

تحت تنظیمات پیشرفته حریم خصوصی، کاربران اکنون می توانند ویژگی هایی را تغییر دهند که درخواست ها را به خدمات شخص ثالث ارسال می کنند.  متامسک توضیح داد که این به تشخیص فیشینگ و شناسایی تراکنش های دریافتی کمک می کند. همچنین گزینه ای برای تغییر ارائه دهندگان RPC در پاسخ به انتقاد از ارائه دهنده پیش فرض Infura وجود دارد.

در ماه نوامبر، متامسک پس از به روز رسانی توسط توسعه دهندگان ConsenSys مورد انتقاد قرار گرفت. یک خط‌ مشی حفظ حریم خصوصی به‌روزرسانی شده در آن زمان گفته بود که هنگام استفاده از Infura، آدرس IP و آدرس کیف پول اتریوم شما را هنگام ارسال تراکنش جمع‌آوری می‌کند. این جرقه موجی از محکومیت را نسبت به کیف پول و سازندگان آن برانگیخت و ConsenSys را مجبور کرد تا اقدامات خود را توجیه کند.

متامسک اکنون این مشکل را با ارائه انتخابی از ارائه دهندگان RPC در این ارتقاء اخیر اصلاح کرده است. ویژگی تشخیص فیشینگ نیز یکی از مواردی است که با افزایش حملات، به ویژه هدف قرار دادن کاربران متامسک، ضروری است. قراردادهای هوشمند مخرب مانند Monkey Drainer قربانیان را برای اتصال به آدرس های مخرب فریب می دهد. آشکارساز فیشینگ جدید باید به کاربران هنگام اتصال به آدرس کیف پول جعلی هشدار دهد.

با این حال، برخی از پاسخ‌ها به این اعلامیه همچنان نسبت به متامسک انتقادی باقی مانده است. کریس بلک، تحلیلگر دیفای و مدافع تمرکززدایی هشدار داد: من می دانم که شما باید محصول خود را بازاریابی کنید، اما تلاش برای کاهش اهمیت عبارات کلیدی راهی برای انجام آن نیست.

در ۳۱ ژانویه، متامسک یک ابتکار جدید Learn را برای آموزش کاربران در مورد وب ۳ و اقدامات امنیتی آنلاین اعلام کرد. در ماه سپتامبر، ارائه دهنده کیف پول یک اپلیکیشن مدیریت پورتفولیو را راه اندازی کرد. در ماه دسامبر، با PayPal همکاری کرد تا امکان انتقال اتریوم را برای مشتریان ایالات متحده فراهم کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx