مون پی از اپلیکیشن کاربردی جدید خود رونمایی کرد

انتشار 1 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

مون پی (MoonPay)، شرکت پرداخت کریپتو مستقر در میامی، به گسترش خدمات خود با راه‌اندازی یک اپلیکیشن جدید ادامه می‌دهد. طبق اعلامیه صبح امروز، این برنامه که از ماه مارس با 15000 کاربر در حال آزمایش است، اکنون به طور گسترده در اپل استور و گوگل پلی در دسترس است. این اپلیکیشن راهی برای مدیریت […]

مون پی

مون پی (MoonPay)، شرکت پرداخت کریپتو مستقر در میامی، به گسترش خدمات خود با راه‌اندازی یک اپلیکیشن جدید ادامه می‌دهد.

طبق اعلامیه صبح امروز، این برنامه که از ماه مارس با 15000 کاربر در حال آزمایش است، اکنون به طور گسترده در اپل استور و گوگل پلی در دسترس است. این اپلیکیشن راهی برای مدیریت چندین کیف پول و صدها توکن مختلف را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، چیزی که مون پی تقاضای زیادی برای آن در میان کاربران خود می‌بیند که 55 درصد از آن‌ها با سه یا چند کیف پول معامله کرده‌اند.

این اپلیکیشن گام دیگری در مدل اصلی کسب‌وکار مون پی است که زیرساخت‌های پرداخت درون و خارج از سیستم را برای کسب‌وکارهای مختلف در فضای کریپتو فراهم می‌کند. ایوان سوتو رایت، یکی از بنیان‌گذاران و مدیرعامل MoonPay، در بیانیه‌ای گفت که برنامه جدید «برای ارائه راه جدیدی به میلیون‌ها مشتری ما برای تعامل با ارزهای دیجیتال و دارایی‌های دیجیتالی خود و ایجاد پایه‌ای برای برند پیشرو ما طراحی شده است. شرکا و سازندگان به پذیرش خود در اکوسیستم web3 ادامه دهند.”

مون پی امروز با بیش از 500 شریک، از جمله کیف پول‌ها، صرافی‌ها و برندهای تجاری کار می‌کند.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx