خرید فراری با ارز دیجیتال در اروپا

انتشار 2 ماه قبل
آنچه می‌خوانید...

بر اساس گزارش رویترز، شرکت فراری، سازنده خودروهای لوکس اسپرت، برای تطابق با نیازهای در حال تغییر مشتریان، از اواخر جولای شروع به پذیرش پرداخت با ارز دیجیتال در نمایندگی‌های اروپایی خود می‌کند. سیستم پرداخت ارز دیجیتال فراری که قرار است تا پایان سال ۲۰۲۴ به صورت بین‌المللی گسترش یابد، کمتر از یک سال پیش […]

ارز دیجیتال

بر اساس گزارش رویترز، شرکت فراری، سازنده خودروهای لوکس اسپرت، برای تطابق با نیازهای در حال تغییر مشتریان، از اواخر جولای شروع به پذیرش پرداخت با ارز دیجیتال در نمایندگی‌های اروپایی خود می‌کند.

سیستم پرداخت ارز دیجیتال فراری که قرار است تا پایان سال ۲۰۲۴ به صورت بین‌المللی گسترش یابد، کمتر از یک سال پیش در ایالات متحده با موفقیت راه‌اندازی شد. فراری در همکاری با بیت‌پی (Bitpay) در آمریکا، بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و استیبل‌کوین USDC را می‌پذیرد.

فراری برای تضمین امنیت تراکنش‌ها در اروپا از شرکت‌های مختلف فعال در حوزه پرداخت‌های رمزنگاری استفاده خواهد کرد. نمایندگی‌ها قادر خواهند بود بدون نیاز به مدیریت ارز، پرداخت‌ها را دریافت کنند و ارزهای دیجیتا‌ل به صورت لحظه‌ای به ارز سنتی تبدیل می‌شود.

فراری در بیانیه‌ای اعلام کرد:

ورود به بازار اروپا پس از راه‌اندازی موفق این سیستم پرداخت جایگزین در ایالات متحده، کمتر از یک سال پیش، برای کمک به نمایندگی‌ها برای پاسخگویی بهتر به نیازهای در حال تغییر مشتریانشان صورت می‌گیرد. اکثر نمایندگی‌ها در این منطقه سیستم پرداخت ارز دیجیتال را پذیرفته یا در حال پذیرش آن هستند.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx