نا امیدی مدیرعامل صرافی FTX از صنعت ارزهای دیجیتال

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

مدیرعامل صرافی FTX: صنعت ارزهای دیجیتال نا امید کننده است مدیر اجرایی پلتفرم تبادل ارزهای دیجیتال FTX می‌گوید که تلاش‌ها برای نجات صنعت بیت کوین ارزهای دیجیتال تاکنون نتیجه نداده است. سام بنکمن-فرید، مدیر عامل صرافی FTX در مصاحبه جدیدی در پادکست GM Decrypt  گفت که سایر شرکت‌های کریپتویی باید پا پیش بگذراند و به […]

صرافی FTX

مدیرعامل صرافی FTX: صنعت ارزهای دیجیتال نا امید کننده است

مدیر اجرایی پلتفرم تبادل ارزهای دیجیتال FTX می‌گوید که تلاش‌ها برای نجات صنعت بیت کوین ارزهای دیجیتال تاکنون نتیجه نداده است. سام بنکمن-فرید، مدیر عامل صرافی FTX در مصاحبه جدیدی در پادکست GM Decrypt  گفت که سایر شرکت‌های کریپتویی باید پا پیش بگذراند و به او کمک کنند تا شرکت‌های دارایی‌های دیجیتال در حال ورشکستگی را نجات دهند.

مهم‌ترین کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که سرعت ورشکستگی شرکت های جدید را مهار ‌کنیم و از دارایی‌های مشتریان آن ها محافظت ‌کنیم. صادقانه بگویم، اگر حتی دیگران این کار را انجام دهند، خوشحال خواهم شد. من نمی‌خواهم تنها کسی باشم که این کار را انجام می‌دهد، و اگر دیگران به جای من این کار را انجام دهند، بسیار خوشحال خواهم شد.

مدیر صرافی FTX گفت; دلیل اینکه من این کار را انجام داده‌ام این است که; به نظرم میرسد که دیگران در حال انجام این کار نیستند.

نظر بقیه در مورد کمک به این صنعت

این میلیاردر می گوید که تلاش های او برای ترغیب دیگران در صنعت کریپتو برای پیوستن به این کمک ها رد شده است.

در این مورد همه راه ها را امتحان کرده ایم، با هرکسی که فکر میکردیم به ما کمک می کند تماس گرفتیم; و گفتیم “هی، بچه ها علاقه مند به همکاری با ما در این مورد هستید؟” عموما پاسخ آن ها “نه” بود. یا بهتر است بگوییم ابتدا می گفتند; «بله» و به دنبال آن می گفتند «صبر کنید; به نظر می‌رسد آن شرکت ممکن است مشکلی در ترازنامه خود داشته باشد و شاید دچار سوءمدیریت باشد».

بنکمن مدیر عامل صرافی FTX افزود که از صنعت ارزهای دیجیتال ناامید شده است. زیرا برای کمک به شرکت های نیازمند حرکتی نمی کنند.

در اوایل سال جاری، صرافی FTX صدها میلیون دلار برای حمایت از مشاغل مرتبط با ارزهای دیجیتال مانند; وام دهنده دارایی های دیجیتال BlockFi هزینه کرده است.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx