سم بنکمن فرید به فکر یک کسب و کار جدید است

سم بنکمن فرید
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 585 نفر

سم بنکمن فرید به فکر یک کسب و کار جدید است

به نظر می رسد که دشمن شماره یک این روزهای کریپتو، سم بنکمن فرید، نسب به احتمال زندانی شدن خود بی توجه است. علاوه بر این، او قصد دارد یک کسب و کار جدید برای جمع آوری سرمایه برای قربانیان سقوط صرافی FTX راه اندازی کند. مدیر عامل سابق صرافی FTX  اخیراً کلی توجه رسانه ها را به خود جلب کرده است. به گزارش بی بی سی، او گفت که قصد دارد یک تجارت جدید را از یک آپارتمان مجلل در باهاما راه اندازی کند.

من هر چیزی را می دهم تا بتوانم این کار را انجام دهم. و اگر بتوانم حتما امتحانش خواهم کرد.

این مرد ۳۰ ساله در مورد سقوط صرافی FTX و آلامدا تحت بازجویی فدرال رزو قرار گرفته است. علاوه بر این، سبد سرمایه گذاری آلامدا ریسرچ سوالات زیادی را در مورد اینکه این پول کجا رفته و چرا رفته، ایجاد کرده است.

هنگامی که از سم بنکمن در مورد احتمال زندانی شدن او پرسیده شد، او اعتراف کرد که شب ها بخاطر این موضوع به فکر می رود، هرچند به نظر می رسد که نگران این موضوع نیست.

در این مرحله، هیچ جزئیاتی در مورد سرمایه گذاری های تجاری جدید ارائه نشده است. به نظر می رسد این مصاحبه جدیدترین مصاحبه در یک رشته حضور وی در رسانه ها باشد.  سم بنکمن فرید تمام تلاش خود را می کند تا از هرگونه اتهام مرتبط با فروپاشی دومین صرافی بزرگ جهان تبرئه شود.

من به این فکر می‌کنم که چگونه می‌توانیم به دنیا کمک کنیم و اگر کاربران خیلی از آن استقبال نکنند، به این فکر می‌کنم که چه کاری می‌توانم برای آنها انجام دهم. و من فکر می‌کنم حداقل در قبال کاربران صرافی FTX وظیفه‌ای دارم که تا جایی که می‌توانم به آن ها کمک کنم.

بی‌بی‌سی همچنین با یکی از کارمندان سابق صرافی FTX صحبت کرد که سم بنکمن فرید را به دروغگویی در مورد عدم آگاهی از نحوه استفاده آلامدا ریسرچ از بودجه متهم کرد. سم بنکمن فرید این اتهام را رد کرد اما مسئولیت نهایی هرگونه سوء استفاده از وجوه را به عنوان مدیر عامل پذیرفت.

با این حال، او همچنان ارتکاب کلاهبرداری را انکار کرد. او گفت: من آگاهانه مرتکب کلاهبرداری نشدم، فکر نمی‌کنم مرتکب کلاهبرداری شده باشم، نمی‌خواستم هیچ یک از این اتفاق ها بیفتد.

آیا او در این هفته شهادت خواهد داد؟

سم بنکمن برای شهادت در دو جلسه استماع سنا در این هفته فراخوانده شده است. با این حال، به گفته قانونگذاران ایالات متحده، عدم حضور احتمالاً منجر به احضاریه می شود. در ۹ دسامبر، او گفت که مایل به شهادت است اما دسترسی زیادی به داده های حرفه ای یا شخصی ندارد. او افزود: محدودیتی برای آنچه می‌توانم بگویم وجود دارد و آن‌طور که می‌خواهم مفید نخواهم بود.

علاوه بر این، همانطور که توسط رسانه ها گزارش شده است، سم بنکمن فرید همچنین ممکن است با تحقیقات دستکاری بازار روبرو شود. هفته گذشته، دادستان های فدرال صرافی او را با فروپاشی اکوسیستم لونا در ماه می مرتبط دانستند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx