SEC به دنبال اطلاعاتی از 3 محصول سرمایه‌گذاری Grayscale

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

Grayscale در پرونده‌های نظارتی اخیری که برای اولین بار توسط CoinDesk مشاهده شد، گفت که مدیر این شرکت در حال پاسخگویی به سؤالات کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) درباره سه مورد از محصولات سرمایه گذاری رمزارزی خود است. گری‌اسکِیل تماس خود را با کارکنان SEC در سه پرونده در 16 اگوست فاش […]

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده

Grayscale در پرونده‌های نظارتی اخیری که برای اولین بار توسط CoinDesk مشاهده شد، گفت که مدیر این شرکت در حال پاسخگویی به سؤالات کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) درباره سه مورد از محصولات سرمایه گذاری رمزارزی خود است.

گری‌اسکِیل تماس خود را با کارکنان SEC در سه پرونده در 16 اگوست فاش کرد که بر محصولات سرمایه گذاری شرکت در زی‌کش(ZEC)، استلار (XLM) و هوریزن(ZEN) متمرکز است. همچنین این کمپانی قبلاً به تماس با این تنظیم کننده در پرونده های ژوئن اشاره کرده بود.

گری‌اسکِیل در پرونده های ژوئن و آگوست خود در مورد ZEC خود گفت:

“کارمندان بخش های مالی و اجرایی SEC در مورد تجزیه و تحلیل قانون اوراق بهادار ZEC با بخش مالی ما تماس گرفته اند.”

این بخش در حال پاسخگویی به کارکنان SEC است. همین زبان در پرونده های  گری‌اسکِیل برای محصولات سرمایه گذاری XLM و ZEN آن ظاهر می شود. گری‌اسکِیل همچنین تصدیق کرد که هر یک از انواع این دارایی ها “ممکن است در حال حاضر یک اوراق بهادار باشد یا می تواند در آینده توسط SEC یا دادگاه فدرال به عنوان یک اوراق بهادار در نظر گرفته شود”.

افزایش نظارت

این شرکت در پرونده های ژوئن خود به تماس خود با کارکنان SEC اشاره کرد. اما در آن زمان گفت که رگولاتور راهنمایی در مورد اینکه آیا آن ارزهای دیجیتال اوراق بهادار هستند یا خیر ارائه نکرده است. این افشاگری‌ها بینشی از مکالمات جاری بین کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده و شرکت‌های ارزهای دیجیتال در پی افزایش نظارت بر حوزه رمزارز ها را فراهم می‌کند. در ماه می، SEC اعلام کرد که به طور قابل توجهی واحد مسئول بررسی نقض قوانین اوراق بهادار در فضای ارزهای دیجیتال را گسترش خواهد داد. در ماه ژوئیه، رگولاتور در یک شکایت معاملاتی داخلی علیه یک کارمند سابق کوین بیس و دو نفر دیگر، 9 ارز دیجیتال را به عنوان اوراق بهادار در نظر گرفت.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx