اتریوم یک اوراق بهادار است

  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 419 نفر

سناتور آمریکایی معتقد است که اتریوم یک اوراق بهادار است

یکی دیگر از سیاستمداران ایالات متحده در مرکز مقررات صنعت کریپتو، موضع خود را در مورد طبقه بندی قانونی اتریوم تغییر داده است. سناتور سینتیا لومیس (R-WY) روز چهارشنبه عنوان کرد که او اکنون دومین ارز دیجیتال بزرگ را به عنوان یک اوراق بهادار و نه یک کالا می بیند.

بیت کوین تنها کالای رمزنگاری شده است

لومیس در روز سه‌شنبه هنگام بحث در مورد اقداماتی که ممکن است از سقوط صرافی FTX در ماه گذشته جلوگیری کرده باشد، دیدگاه تغییر یافته خود را در مورد اتریوم بیان کرد. او پیشنهاد کرد که لایحه تنظیم دارایی های دیجیتال او که در ژوئن پیشنهاد شد، که به دنبال شفاف سازی در مورد نحوه طبقه بندی دارایی های رمزنگاری شده بود، می توانست این کار را انجام دهد.

او گفت:

در حال حاضر، در حالی که خیلی از ارزهای دیجیتال ادعا می‌کنند که اوراق بهادارنیستند، اما تنها ارزی که اوراق بهادار نیست بیت کوین است.

بیانیه سناتور در تناقض با ادعاهای او در ماه ژوئن است که عنوان کرده بود اتریوم نیز مانند بیت کوین یک کالا است. با این حال، با تغییر اتریوم به مکانیزم اجماع اثبات سهام پس از ادغام در سپتامبر، او معتقد است که اتریوم ممکن است به اندازه کافی غیرمتمرکز نباشد تا بتواند یک کالا شمرده شود.

او توضیح داد: ناتوانی در حذف استیکینگ در حال حاضر آن را مستعد تبدیل شدن به یک اوراق بهادار می‌کند.

بر اساس تست هاوی، اوراق بهادار دارایی است که توسط یک واحد متمرکز برای جمع آوری پول صادر می شود و به موجب آن سرمایه گذاران انتظار دارند از نگهداری آن دارایی بر اساس تلاش های آن واحد تجاری سود ببرند. در حالی که بیت کوین تا حد زیادی پذیرفته شده است که توسط این آزمون اوراق بهادار در نظرگرفته نشود، حامیان و قانونگذاران رمزارز مدت‌هاست بحث می‌کنند که آیا سایر دارایی‌های دیجیتال اوراق بهادار، هستند یا خیر.

گری جنسلر، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) چندین بار اعلام کرده است که اکثریت قریب به اتفاق ارزهای دیجیتال، از جمله استیبل کوین ها را به عنوان اوراق بهادار می بیند. تا کنون، او فقط اعلام کرده است که بیت کوین اوراق بهادار نیست و به عنوان کالا می‌تواند در نظر گرفته شود.

با این حال، مانند سناتور لومیس، جنسلر پیشنهاد کرد که ادغام اتریوم ممکن است ویژگی‌هایی به اتر داده باشد که ممکن است به عنوان یک اوزاق بهادار دسته بندی شود. این به دلیل دوره قفل کردن استیکینگ ارائه شده توسط شبکه در ازای انتظار پاداش برای آن سهام است.

اظهارات اخیر راستین بنهام از CFTC نشان می دهد که او نیز ممکن است به سمت اتخاذ موضع جنسلر تغییر عقیده داده باشد، علیرغم اینکه در گذشته اتریوم را یک کالا می دانست.

نظر سناتور آمریکایی در مورد سم بنکمن فرید

لومیس معتقد است که سم بنکمن فرید، مدیر عامل ورشکسته صرافی FTX پس از دریافت دعوت نامه از سوی ماکسین واترز، رئیس کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان در هفته گذشته، برای شرکت در جلسه استماع کنگره درباره سقوط صرافی خود به تردید افتاده است.

او گفت:

من فکر می کنم که طبق قوانین مدنی و کیفری برای کارهایی که در صرافی FTX انجام شده است، یک مسئولیت بالقوه وجود دارد. نداشتن هیئت مدیره، داشتن ۱۳۵ شرکت، نداشتن فرصت مالی روشن برای جبران دارایی های مردم… این فقط بوی تقلب می دهد.

با این وجود، این سناتور معتقد است که سم بنکمن فرید باید به جای شهادت دادن به کنگره برای ترمیم وجهه عمومی خود، بر حرکت در روند ورشکستگی تمرکز کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx