رشد 125 درصدی سرمایه گذاران ارز دیجیتال در آمریکا

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

رشد 125 درصدی سرمایه گذاران ارز دیجیتال در آمریکا سهم آمریکایی‌هایی که روی ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کنند با وجود زمستان کریپتو 125 درصد رشد داشته است. بازار ارزهای دیجیتال در آشفتگی به سر می‌برد و دارایی‌هایی مانند بیت‌کوین در ماه‌های اخیر به پایین‌ترین سطح خود رسیده است، عاملی که احتمالاً می‌تواند روند سرمایه‌گذاری در میان […]

رشد 125 درصدی سرمایه گذاران ارز دیجیتال در آمریکا

سهم آمریکایی‌هایی که روی ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کنند با وجود زمستان کریپتو 125 درصد رشد داشته است.

بازار ارزهای دیجیتال در آشفتگی به سر می‌برد و دارایی‌هایی مانند بیت‌کوین در ماه‌های اخیر به پایین‌ترین سطح خود رسیده است، عاملی که احتمالاً می‌تواند روند سرمایه‌گذاری در میان آمریکایی‌ها را تحت تأثیر قرار دهد. با این حال، تعداد سرمایه‌گذارانی که تصمیم گرفته اند در این بخش مشارکت کنند، علی‌رغم آینده نامشخص، در حال افزایش است، زیرا دارایی‌های دیجیتال در محیطی کار می‌کنند که توسط اقتصاد در حال مبارزه و تهدید مقررات سختگیرانه است.

به طور خاص، داده های به دست آمده توسط فینبولد نشان می دهد که تا فصل تابستان 2022، 18 درصد از آمریکایی ها در ارزهای دیجیتال مختلف سرمایه گذاری کرده اند. این رقم نشان‌دهنده رشد 125 درصدی از سهم 8 درصدی آمریکایی‌هایی است که در تابستان 2020 در فضای کریپتو سهم داشتند.

تا تابستان 2022، 15 درصد از آمریکایی‌ها همچنان برنامه‌هایی برای سرمایه‌گذاری در ارزهای رمزنگاری شده داشتند، که نشان دهنده اعتقاد به این بخش با وجود رکود بازار است. این ارزش نشان دهنده رشد حدود 36.36 درصدی از 11 درصد آمریکایی هایی است که در تابستان 2020 قصد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را داشتند.

داده‌های مربوط به سرمایه‌گذاری آمریکایی‌ها در ارزهای دیجیتال از نظرسنجی جهانی مصرف‌کننده Statista که از بیش از 1000 بازدید از ایالات متحده نمونه‌برداری شده است، بازیابی شده است. بزرگسالان بین 18 تا 64 سال مورد مطالعه قرار گرفتند.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx