ایردراپ سونیک | آموزش دریافت ایردراپ Sonic

انتشار 23 ساعت قبل
ایردراپ سونیک

اوایل سال 2019 بود که پروژه فانتوم به دنیای رمزارزها عرضه شد. پروژه‌ای مبتنی بر ماشین مجازی اتریوم (EVM) که هدفش عملکردی بهینه‌، سریع‌تر و ارزان‌تر از اتریوم بود. پروژه‌ای که با قیمت 0.002$ شروع کرد و به سقف قیمتی 3.48$ دلار رسید.

با گذشت زمان، گسترش زیرساخت اتریوم و به میدان آمدن رقبای تازه نفسی مثل سولانا، آوالانچ و تون ‌کوین، فانتوم دیگر تا امروز حرفی برای گفتن نداشت.

سونیک لبز

چند روز پیش بود که تیم توسعه فانتوم اعلام کرد به‌زودی فانتوم به سونیک لبز به‌روزرسانی خواهد شد. این به‌روزرسانی فقط به یک اسم جدید ختم نمی‌شود و سونیک به پروژه‌ای لایه 2 تبدیل خواهد شد. معماری جدید سونیک امکاناتی نظیر 10 هزار تراکنش در ثانیه، هماهنگی کامل با EVM، نهایی‌سازی تراکنش‌ها در کمتر از 1 ثانیه و پشتیبانی از زبان Solidity/Viper را فراهم می‌کند. FTM، توکن بومی این شبکه هم تغییر خواهد کرد و توکن جدید S به بازار عرضه خواهد شد. این توکن برای پرداخت کارمزد تراکنش‌ها، استیکینگ، حاکمیت و اجرای نود‌ها استفاده می‌شود. توکن‌های قدیمی FTM هم به محض راه‌اندازی شبکه جدید با نسبت 1:1 به توکن جدید تبدیل خواهند شد. توکن S مثل گذشته دارای سقف عرضه 3.175 میلیارد واحدی خواهد بود که 6% درصد از این تعداد، معادل 190.5 میلیون واحد، به ایردراپ تعلق می‌گیرد. اما سوال اصلی: چگونه در ایردراپ Sonic Labs شرکت کنیم؟

ایردراپ سونیک

تیم سونیک نه‌تنها ایردراپ این پروژه را تایید کرده است بلکه نحوه مشارکت در برنامه ایردراپ را در وایت‌پیپر جدید سونیک منتشر کرده است. پرتال امتیازگیری کاربران این پروژه که برای دریافت امتیازات مورد استفاده قرار می‌گیرد Sonic Arcade نام دارد. یک پرتال Play to Earn که با شماری از بازی‌های مختلف به کاربران امتیاز می‌دهد. در ادامه مراحل شرکت در این ایردراپ را توضیح می‌دهیم.

مرحله اول:

ابتدا با استفاده از این لینک وارد پرتال Sonic Arcade شوید و با انتخاب گزینه Connect Wallet کیف‌پول خود را متصل کنید.

ایردراپ سونیک

مرحله دوم:

با کلیک روی گزینه Add testnet شبکه تستی سونیک را به کیف‌پول خود اضافه کنید. سپس با کلیک روی گزینه Get some $TOKEN مقدار 420 توکن آزمایشی سونیک دریافت خواهید کرد. توجه داشته باشید که برای تکمیل این بخش، باید حساب X خود را متصل کنید و سونیک لبز را دنبال کنید. در ضمن دریافت توکن، هر یک هفته یک بار ممکن است.

ایردراپ سونیک

مرحله سوم:

حالا می‌توانید با استفاده از سونیک آرکید بازی کنید و برای ایردراپ این شبکه امتیاز جمع کنید. برای دریافت امتیاز می‌توانید هر بازی را 20 بار در روز انجام دهید. در ادامه به آموزش نحوه انجام هریک از بازی‌ها خواهیم پرداخت.

پلینکو

در این بازی شما در ابتدا تعداد خانه‌ها و تعداد توپ‌ها را انتخاب می‌کنید. با انتخاب گزینه Play توپ‌‌ها از بالای صفحه رها می‌شوند و به هریک از خانه‌ها که وارد شوند، در ضریب آن خانه ضرب خواهند شد و عدد نهایی به امتیاز شما تبدیل خواهد شد.

پلینکو

ماینز

در این بازی ابتدا باید تعداد مین‌های درون بازی را انتخاب کنید. هرچه تعداد مین انتخابی بیش‌تر باشد، امتیاز انتخاب‌های درست بیشتر می‌شود.

ماینز

پس از تعیین مقادیر، باید با انتخاب هر یک از 25 خانه بازی امتیاز دریافت کنید. هرچه تعداد انتخاب‌های درست‌ شما بیشتر باشد، ضریب امتیاز و در نتیجه امتیاز دریافتی‌ بیشتر می‌شود.

ویل

در این بازی گردونه‌ای متشکل از چهار رنگ خاکستری، زرد، نارنجی و قرمز قرار دارد که ضرایب هر یک از رنگ‌ها، در کادر کنار صفحه نمایش داده شده است. پس از انتخاب ضریب باید گردونه را به ‌چرخش در آورید. درصورتی که ضریب درست را انتخاب کرده باشید، به میزان همان ضریب توکن دریافت خواهید کرد.

ویل

علاوه بر تسک‌های سونیک لبز می‌توانید با مراجعه به کمپین سونیک در Galxe و انجام تسک‌های آن، امتیاز بیشتری دریافت کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx