لیست شدن دو رمزارز جدید در صرافی Crypto.com

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

صرافی دارایی‌های دیجیتال مستقر در سنگاپور Crypto.com دو آلت‌کوینِ با “ارزش پایین” دیگر را به فهرست رمزارزهای خود اضافه می‌کند. در اوایل این هفته، این صرافی رمزارز HIGH، دارایی بومی بازی دنیای باز متاورس Highstreet را لیست کرد. این بازی دارای املاک مجازی و یک فروشگاه آنلاین است. همچنین می تواند از طریق واقعیت مجازی […]

رمزارز صرافی قیمت

صرافی دارایی‌های دیجیتال مستقر در سنگاپور Crypto.com دو آلت‌کوینِ با “ارزش پایین” دیگر را به فهرست رمزارزهای خود اضافه می‌کند. در اوایل این هفته، این صرافی رمزارز HIGH، دارایی بومی بازی دنیای باز متاورس Highstreet را لیست کرد. این بازی دارای املاک مجازی و یک فروشگاه آنلاین است. همچنین می تواند از طریق واقعیت مجازی در رایانه های استاندارد و تلفن های هوشمند اجرا شود.

بر اساس داده ها، رمزارز HIGH در زمان نگارش مقاله با قیمت 1.82 دلار معامله می شود و قیمت آن در روز گذشته نزدیک به 2 درصد و در هفته گذشته نزدیک به 9 درصد کاهش یافته است. این رمزارز بیش از 95 درصد از بالاترین قیمت خود یعنی 38.42 دلار که در دسامبر گذشته تعیین شده بود، کاهش یافته است.

پلتفرم پیشرو مبادلات ارز دیجیتال مستقر در ایالات متحده، کوین بیس، پشتیبانی کامل از HIGH را در ماه مارس ارائه کرد. کوین بیس همچنین خدمات نگهداری و ذخیره‌سازی سرد برای این دارایی را در ژوئن اضافه کرد.

Crypto.com همچنین اخیرا Cudos (CUDOS) را فهرست کرده است. “کودوز” یک شبکه کامپیوتری چند زنجیره ای با هدف پر کردن شکاف بین خدمات رایانش ابری و فناوری بلاک چین است. توکن CUDOS برای حاکمیت، سهام‌داری و تامین تراکنش‌ها در شبکه استفاده می‌شود. کودوز در زمان نگارش این مقاله با قیمت 0.008170 دلار معامله می شود. قیمت این دارایی کریپتو در رتبه 616 بر اساس ارزش بازار بیش از 1 درصد در 24 ساعت گذشته و بیش از 5 درصد در هفت روز گذشته کاهش یافته است. قیمت این رمزارز همچنین بیش از 93 درصد از بالاترین حد خود یعنی 0.129565 دلار که در ژانویه 2021 به آن رسیده بود، کاهش یافته است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx