خرید ارز دیجیتال زد کی لینک (ZKL) بزودی در صرافی‌های کوکوین و مکسی

انتشار 2 ماه قبل
خرید ارز دیجیتال ZKL

دو صرافی جهانی کوکوین و MEXC اعلام کردند که قصد دارند رمزارز زد کی لینک یا همان ارز دیجیتال ZKL را به لیست معاملاتی خود بیفزایند تا امکان خرید ارز دیجیتال ZKL را برای کاربران خود فراهم کنند.

صرافی کوکوین در توییتر خود اعلام کرد که رمزارز ZKL را در تاریخ 22 جولای (1 مرداد) به لیست معاملاتی خود اضافه می‌کند و اکنون نیز واریز این رمزارز را از طریق شبکه زد کی لینک نوا در دسترس قرار داده است.

صرافی مکسی (MEXC) نیز طی اطلاعیه‌ای از لیستینگ ارز دیجیتال زد کی لینک خبر داد. این صرافی، توکن زد کی لینک را با جفت ارز ZKL\USDT به منطقه ارزیابی خود (Assessment Zone) اضافه می‌کند.

زد کی لینک (ZKL) چیست؟

زد کی لینک (zkLink) یک شرکت توسعه‌دهنده راهکارهای بلاکچینی مبتنی بر دانش‌صفر برای اکوسیستم اتریوم است. محصول اصلی آن، شبکه zkLink Nova، یک لایه ۳ تجمعی از رول‌آپ‌های EVM است که امکان تجارت و تراکنشات بر روی دارایی‌های پراکنده در لایه ۲ اتریوم را به صورت یکپارچه فراهم می‌کند. این شبکه از طریق اثبات دانش‌صفر ایمن شده، کارمزدهای گس بسیار پایینی دارد، نهایی‌سازی تراکنش‌ها در آن سریع است و امنیت خود را از بلاکچین اتریوم به ارث می‌برد. خرید ارز دیجیتال ZKL راهی برای سرمایه گذاری در این پروژه نوآورانه است.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
مصطفی رحیمی
مصطفی رحیمی
1 ماه قبل

چقدرخوب بود ماهم تحریم نبودیم وتمام رمزارزها توی صرافی هامثل بایننس لیست بود….مثل همین ارز که میدونم میترکونه2/5/1403

1
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx