راهکار مقایس پذیری لایه ۲ اتریوم آپتیمیستیک یونی سواپ راه اندازی شد

راهکار مقایس پذیری لایه 2 اتریوم آپتیمیستیک یونی سواپ راه اندازی شد
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1227 نفر

راهکار مقایس پذیری لایه ۲ اتریوم آپتیمیستیک یونی سواپ راه اندازی شد

راهکار مقیاس پذیری لایه ۲ یونی سواپ که مدت ها انتظارش می رفت در راه اندازی نسخه سوم در اتریوم آپتیمیستیک (Optimistic Ethereum) مشاهده شد.

محبوب ترین صرافی غیرمتمرکز جهان با انتشار پستی در تاریخ ۱۳ جولای، با ابراز خرسندی اعلام کرد که سرانجام نسخه سوم آلفا یونی سواپ در شبکه اصلی اتریوم آپتیمیستیک راه اندازی شده است.

راه اندازی در فاز آلفا

راه اندازی آلفا نسخه محدودی از کل سیستم است که به توسعه دهندگان این امکان را می دهد که سیستم را به تدریج مستقر کرده و مشکلات احتمالی را برطرف کنند. در بخشی از این پست در این خصوص گفته شد:

لطفا این محصول را به عنوان یک محصول اولیه آلفا در نظر بگیرید. اتریوم آپتیمیستیک یک راهکار پیچیده مقیاس پذیری لایه ۲ است که هنوز به بررسی های دقیق نیاز دارد.

این صرافی غیرمتمرکز همچنین نسبت به مشکلات احتمالی هشدار داد و اظهار داشت که برداشت از اتریوم آپتیمیستیک به لایه یک هفت روز طول خواهد کشید. به علاوه،‌ یونی سواپ اعلام کرد که میزان دارایی ها در هنگام راه اندازی محدود خواهند بود که شامل دارایی هایی همچون ETH ، USDT ، WBTC ، DAI و SNX خواهند شد. اما دارایی های دیگر در روزها و هفته های آینده اضافه خواهند شد.

در طول نسخه آلفا، توان عملیاتی اولیه پلتفرم ۰.۶ تراکنش در ثانیه خواهد بود که این میزان تقریباً معادل ظرفیت تراکنش ها مطابق با لایه یک است، اما تراکنش ها در اتریوم آپتیمیستیک بلافاصله تأیید می شوند، به این معنی که هیچ تراکنشی در حالت انتظار نخواهد بود.

یونی سواپ در ادامه توضیح داد که با فرض اینکه نسخه سوم دارای کاربرد برابر با لایه یک باشد، اما در اتریوم آپتیمیستیک میزان صرفه جویی در هزینه تراکنش ها باید تا ده برابر باشد. با این وجود، افزایش تقاضا باعث افزایش هزینه های گس خواهند شد. با آزمایش و بهینه سازی زیرساخت ها، انتظار می رود طی هفته ها و ماه های آینده سرعت تراکنش ها افزایش یابد.

واکنش های کاربران

واکنش ها نسبت به این به روزرسانی تاکنون بسیار خوب بوده است. به عنوان نمونه، بنیانگذار Bankless، دیوید هافمن (David Hoffman)، سرعت و هزینه تراکنش ها را بسیار خوب توصیف کرده است.

یونی سواپ همچنین افزود که این راهکار مقیاس پذیری، مکملی برای اتریوم ۲.۰ خواهد بود.

پلتفرم دیفای سینتتیکس (Synthetix) همچنین از راه اندازی اتریوم آپتیمیستیک برای صرافی لایه دو خود در هفته آغازین ۲۶ جولای خبر داده است. در اواخر ماه مه، این پلتفرم اعلام کرد که با پلتفرم تحلیل بلاکچین اتراسکن (Etherscan) همکاری خود را آغاز کرده است.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx