اتریوم وارد محدوده خطر شده است

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

اتریوم وارد محدوده خطر شده است شرکت تحلیل بلاکچین سنتیمنت (Santiment) در تحلیل اخیر خود به سرمایه گذاران اتریوم هشدار داده است. به گفته این شرکت، بر اساس یک شاخص کلیدی این آلت کوین برتر در معرض سقوط بیشتر قرار دارد. به گفته این شرکت، دومین رمزارز برتر بازار بر اساس شاخص MVRV در بازه […]

اتریوم وارد محدوده خطر شده است

اتریوم وارد محدوده خطر شده است

شرکت تحلیل بلاکچین سنتیمنت (Santiment) در تحلیل اخیر خود به سرمایه گذاران اتریوم هشدار داده است. به گفته این شرکت، بر اساس یک شاخص کلیدی این آلت کوین برتر در معرض سقوط بیشتر قرار دارد. به گفته این شرکت، دومین رمزارز برتر بازار بر اساس شاخص MVRV در بازه هفت روزه در محدوده خطر قرار گرفته است.

در بخشی از این تحلیل این شرکت آمده است:

شاخص MVRV هفت روزه اتریوم که سود و ضرر کوتاه مدت هولدرها را اندازه گیری می کند، نشان می دهد که ما وارد محدوده خطر شده ایم. و این شاخص به بالاترین سطح خود در سه ماه گذشته رسیده است. بررسی داده های تاریخی نشان می دهد که این موضوع منجر به برداشت سود توسط هولدرهای کوتاه مدت شده است.

اتریوم وارد محدوده خطر شده است

لازم به ذکر است که MVRV ارزش بازار را به ارزش تحقق یافته می سنجد. MVRV یک دارایی با تقسیم ارزش بازار آن بر ارزش تحقق یافته آن تعیین می شود. MVRV بالا نشان می دهد که سطح بالایی از سود تحقق نیافته وجود دارد. و بنابراین خطر نقد شدن دارایی های سرمایه گذاران به منظور کسب سود وجود دارد.

از سوی دیگر، MVRV پایین نشان می ‌دهد که سطح پایینی از سودهای محقق نشده وجود دارد. بنابراین، این موضوع می ‌تواند نشانه ‌ای از ارزش‌ گذاری پایین یک دارایی یا میزان تقاضای پایین برای آن باشد. طبق گفته سنتیمنت، کاهش قیمت اتریوم و شاخص MVRV می ‌تواند برای این دارایی بزرگ ارز دیجیتال مفید باشد.

اتریوم وارد محدوده خطر شده است

سنتیمنت همچنین هشدار داده که پرایس اکشن اتریوم بیانگر سیگنال های نزولی است. به گفته این شرکت گاوها باید برای جلوگیری از فروش های گسترده احتمالی گام بردارند:

به دنبال کف های ژانویه 2022، فوریه کف های بالاتری را ثبت کرده است. گاوها باید برای شکست مقاومت 3100 – 3200 دلار تلاش کنند. در غیر این صورت، نزول به بازه 2000 دلار خوشایند نخواهد بود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx