از هر پنج استرالیایی یک نفر باور دارد که سرمایه گذاری در رمزارزها بهترین روش برای خرید خانه است

انتشار 3 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

از هر پنج استرالیایی یک نفر باور دارد که سرمایه گذاری در رمزارزها بهترین روش برای خرید خانه است تحقیقات نشان می دهد که با کاهش اعتماد به شیوه های سنتی پس انداز، از هر پنج استرالیایی یک نفر معتقد است که سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال کلید خانه دار شدن است. این بررسی که […]

از هر پنج استرالیایی یک نفر باور دارد که سرمایه گذاری در رمزارزها بهترین روش برای خرید خانه است

از هر پنج استرالیایی یک نفر باور دارد که سرمایه گذاری در رمزارزها بهترین روش برای خرید خانه است

تحقیقات نشان می دهد که با کاهش اعتماد به شیوه های سنتی پس انداز، از هر پنج استرالیایی یک نفر معتقد است که سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال کلید خانه دار شدن است.

این بررسی که توسط صرافی ارزهای دیجیتال کراکن (Kraken) انجام شده است، نشان می دهد که به صورت روزافزونی جوانان استرالیایی نسبت به شیوه های سنتی سرمایه گذاری دلسرد شده اند. تقریباً یک چهارم شرکت کنندگان در این نظرسنجی ابراز نگرانی کردند که ارزش پول در پس اندازهای نقدی سنتی در حال کاهش است.

این مطالعه نشان می دهد که 22٪ از استرالیایی هایی که در این بررسی شرکت کرده اند، معتقدند که سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال در مقایسه با ذخیره ارزهای فیات در حساب های پس انداز بانک ها یا سایر روش های سنتی پس انداز، روش آسانتری برای خرید خانه است.

در این بررسی،‌ تقریباً 40٪ از هزاره ها، متولدین اوایل دهه 80 و دهه 90 میلادی، گفتند كه دارایی های دیجیتال روش مناسبی برای سرمایه گذاری هستند.

بعلاوه، 31٪ از شرکت کنندگان نسل ایکس (Generation X)، استرالیایی های متولد اواسط دهه 60 تا اوایل دهه 80 میلادی، همچنین معتقدند که دارایی های دیجیتال، سرمایه گذاری بهتری نسبت به املاک و مستغلات هستند. با این حال، تنها 24٪ از پاسخ دهندگان نسل زد (Generation Z)، متولدین بین اواخر دهه 90 و 2010، با این موضوع موافق هستند.

تقریباً نیمی از بیبی ‌بومرها یا کودکان نسل انفجار (Baby boomer) مورد بررسی، متولدین بین اواسط دهه 1940 و اواسط 1960، به دلیل نوسانات بازار، در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری نکرده اند.

این تحقیق همچنین نشان می دهد که از هر پنج شرکت کننده، یک نفر در حال حاضر صاحب دارایی های دیجیتال است یا قبلاً در این دارایی ها سرمایه گذاری کرده است. 14٪ نیز اظهار داشته اند که در حال حاضر پرتفوی فعال دارند. تقریباً 85٪ پاسخ دهندگانی که دارایی های دیجیتال در اختیار دارند، اعلام کرده اند که قصد خرید دارایی های بیشتری را دارند.

جاناتون میلر (Jonathon Miller) مدیرعامل بخش استرالیایی صرافی کراکن اظهار داشت که اگرچه از نظر پذیرش، امریکایی ها از استرالیایی ها پیشی گرفته اند، اما بازار استرالیا به سرعت در حال رشد است و بیشتر تقاضا عمدتا از سمت نسل هزاره ها است.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx