افزایش چشمگیر حجم فعالیت صرافی های ارزهای دیجیتال

انتشار 4 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

افزایش چشمگیر حجم فعالیت صرافی های ارزهای دیجیتال با بالاتر رفتن قیمت بیت کوین از 10هزار دلار، نقل و انتقالات مالی صرافی های ارزهای دیجیتال به شدت بالا رفته است. همچنین حجم سرمایه ی موجود در این بازار، افزایش چشمگیری داشته است. با اینکه بازار کریپتوکارنسی معمولا کمتر مورد توجه سرمایه گذاران است، اما با […]

افزایش چشمگیر حجم فعالیت صرافی های ارزهای دیجیتال

افزایش چشمگیر حجم فعالیت صرافی های ارزهای دیجیتال

با بالاتر رفتن قیمت بیت کوین از 10هزار دلار، نقل و انتقالات مالی صرافی های ارزهای دیجیتال به شدت بالا رفته است. همچنین حجم سرمایه ی موجود در این بازار، افزایش چشمگیری داشته است. با اینکه بازار کریپتوکارنسی معمولا کمتر مورد توجه سرمایه گذاران است، اما با افزایش قیمت طلا، افزایش قیمت بیت کوین و کاهش ارزش ارزهای فیات در پی چاپ بی رویه آن ها، حجم سرمایه ی موجود افزایش یافت. سر صرافی های رمز ارزها بسیار شلوغ است.

حجم تبادلات مالی با الگوهای واقعی بالا رفته اند. گاهی سرمایه گذاران بزرگ سعی می کردند با تبادلات صوری این حجم را بالا ببرند. اما حجم این فعالیت ها واقعا بالا رفته است. این بیانگر ایجاد اقبال عمومی برای رمز ارزها است.

رشد 700 درصدی DAI/USDT

حجم معاملات بیت کوین/دلار یک رشد 70 درصدی را تجربه کرد. حجم معاملات دای/دلار نیز بیش از 700 درصد رشد کرد! به اعتقاد بلومبرگ، بیت کوین امسال 12 هزار دلار را هم رد می کند. با این روند، بعضی از تحلیلگران حتی پیش بینی قیمت بالای 20000 دلار هم کرده اند.

نکته ی مهم این است که این افزایش حجم خبر از روی آوردن بیشتر سرمایه گذاران به این بازار است. این موضوع خوبی است و می تواند سبب رونق بیشتر ارزهای دیجیتال شود. موضوع خوشحال کننده ای که در کنار خوشی های افزایش قیمت، نباید از آن غافل شد.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx