گسترش بازی های درآمدزایی با بلاکچین Oasys

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

گسترش بازی های درآمدزایی با بلاکچین Oasys بلاکچین Oasys با این اعتقاد که گیمینگ یکی از بهترین کاربردهای بلاکچین است، قصد دارد بیش از پیش به گسترش این صنعت کمک کند. به گفته تیم توسعه دهنده Oasys، این بلاکچین اثبات سهام برای پذیرش گسترده بازی های کسب درآمد (P2E) طراحی شده است. به گفته شرکت […]

گسترش بازی های درآمدزایی با بلاکچین Oasys

گسترش بازی های درآمدزایی با بلاکچین Oasys

بلاکچین Oasys با این اعتقاد که گیمینگ یکی از بهترین کاربردهای بلاکچین است، قصد دارد بیش از پیش به گسترش این صنعت کمک کند.

به گفته تیم توسعه دهنده Oasys، این بلاکچین اثبات سهام برای پذیرش گسترده بازی های کسب درآمد (P2E) طراحی شده است.

به گفته شرکت سنگاپوری Oasys PTE. LTD که این بلاکچین جدید را توسعه داده، مقیاس پذیری، سازگاری با محیط زیست، کارمزد صفر و انتقال دارایی ها بین پروژه های مختلف از جمله ویژگی های این بلاکچین هستند.

بلاکچین Oasys به طور رسمی در 7 فوریه راه اندازی شد. از آن زمان تا به امروز، این گروه با 21 شرکت فناوری گیمینگ و Web3 مشارکت داشته است.

به عنوان بخشی از راه اندازی که هفته گذشته صورت گرفت، اوتسومی (Utsumi) از شرکت سگا بر اهمیت ساخت یک اکوسیستم بازی بلاکچین مقیاس پذیر تاکید کرد. وی گفت که در این اکوسیستم نیاز به داشتن یک پلتفرم دوستدار محیط زیست که ملاحظات مهم اجتماعی و فرهنگی را در نظر می گیرد،‌ بسیار مهم است.

دیزون (Dizon)، یکی از بنیانگذاران Yield Guild Games، در این خصوص گفت:

همیشه در انتخاب بلاکچین مناسب برای ساخت و توسعه، برای توسعه ‌دهندگان چالش هایی وجود دارد. به همین دلیل، Oasys بر روی بهبود تجربه کاربری گیمرها از طریق مقیاس پذیری و کاهش اثرات زیست محیطی تمرکز دارد.

رشد 7 برابری

دیزون پیش‌ بینی می کند تعداد والت های فعالی که با برنامه‌ های گیمینگ بلاکچینی تعامل دارند تا 7 برابر افزایش یابد. لازم به ذکر است که تا اواخر سال 2021 این رقم برابر با 1.4 میلیون کیف پول فعال بوده است.

وی در این خصوص گفت:

گیمینگ بهترین مورد استفاده از بلاکچین است که جهان تا به امروز دیده است. من معتقد هستم که تا پایان سال جاری شاهد تعامل 10 میلیون کیف پول با بازی های بلاکچینی خواهیم بود.

 

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx