تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و پولکادات

انتشار 3 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و پولکادات آلت کوین ها در تلاش برای بهبود وضعیت خود هستند. بیت کوین نیز برای حفظ حمایت 60000 دلاری تلاش می کند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید. تحلیل بیت کوین (BTC) الگوی کندل استیک شکل گرفته در 11 آوریل بیانگر عدم تصمیم گیری بین […]

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و پولکادات

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و پولکادات

آلت کوین ها در تلاش برای بهبود وضعیت خود هستند. بیت کوین نیز برای حفظ حمایت 60000 دلاری تلاش می کند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

الگوی کندل استیک شکل گرفته در 11 آوریل بیانگر عدم تصمیم گیری بین خرس ها و گاوها بود. امروز گاوها تلاش کردند با عبور از 61825 دلار این عدم اطمینان را حل کنند که با مقاومت خرس ها رو به رو شدند.

نمودار بیت کوین

با اینکه خرس ها در دفاع از مقاومت پیش رو موفق بوده،‌ اما در پایین کشیدن قیمت به زیر 60000 دلار موفق نبوده اند. این مسئله نشان می دهند که گاوها با امید به تداوم صعود موقعیت های لانگ خود را همچنان حفظ کرده اند. درصورت عبور و حفظ قیمت از 61825 دلار، با تکمیل الگوی سر و شانه برعکس، می توان انتظار صعود تا 69540 و سپس 79566 دلار را داشت. اما در صورت نزول قیمت از سطوح فعلی و شکست میانگین متحرک ساده 50 روزه (54782 دلار) بیت کوین ممکن است با خطر اصلاح عمیق رو به رو شود.

تحلیل اتریوم (ETH)

در سه روز گذشته اتریوم بالای سطح صعود 2040 دلاری قرار گرفته است اما از قدرت کافی برای حرکت رو به جلو برخودار نیست. وضعیت نمودار در روزهای اخیر حاکی از تردید گاوها در افزایش قیمت است.

نمودار اتریوم

اگر در روزهای آتی اتریوم موفق به صعود نشود، خرس ها برای پایین کشیدن قیمت به زیر 2040 دلار تلاش خواهند کرد. درصورت نزول به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه (1985 دلار)،‌ ایستگاه بعدی خط روند خواهد بود. نزول به زیر این حمایت، بیانگر آغاز اصلاحی عمیق خواهد بود. با این حال، میانگین متحرک نمایی 20 روزه شیب صعودی دارد و شاخص RSI بالای 61 قرار دارد که نشان دهنده برتری گاوها است. اگر اتریوم صعودی قدرتمند از 2200 دلار داشته باشد، روند صعودی تا 2618 دلار ادامه خواهد داشت.

تحلیل کاردانو (ADA)

در چند روز اخیر گاوها با موفقیت کاردانو را بالای میانگین متحرک ساده 50 روزه (1.17 دلار) حفظ کرده و حالا در تلاش برای آغاز روند صعودی هستند. با این حال، وضعیت نمودار نشان می دهد که بالای سطح 1.33 دلار تقاضا وجود ندارد.

نمودار کاردانو

اگر گاوها در حفظ قیمت بالای سطح 1.33 دلار موفق نباشند، خرس ها دوباره برای نزول قیمت به زیر میانگین متحرک ساده 50 روزه تلاش خواهند کرد. درصورت موفقیت خرس ها، قیمت ممکن است تا محدوده حمایتی 1.03 – 0.98 دلار سقوط کند. افزایش قیمت از این محدوده باعث قرار گرفتن این ارز در بازه ثابت در روزهای آتی خواهد شد. اما در صورت نزول به زیر این محدوده،‌ این آلت کوین ممکن است تا 0.80 دلار سقوط کند. اما حفظ قیمت بالای 1.33 دلار، ممکن است باعث افزایش قیمت تا 1.48 دلار شود. عبور از این مقاومت، صعود تا 2 دلار را ممکن خواهد کرد.

تحلیل پولکادات (DOT)

در چند روز گذشته پولکادات بین میانگین متحرک نمایی 20 روزه (39.30 دلار) و مقاومت 42.28 دلاری پیش روی خود گیر کرده است. اما این وضعیت مدت زمان زیادی طول نخواهد کشید.

نمودار پولکادات

درصورت افزایش قیمت به بالای 42.28 دلار، این آلت کوین می تواند تا 46.80 دلار صعود کند. شکست این مقاومت، مسیر را برای صعود تا 53.50 و سپس 57 دلار ممکن خواهد کرد. میانگین متحرک نمایی 20 روزه شیب صعودی تدریجی دارد و شاخص RSI بالای 54 قرار دارد که نشان دهنده برتری جزئی گاوها است. اما کاهش قیمت به زیر میانگین های متحرک،‌ سقوط تا بازه های 32.50 و سپس 26.50 دلار ممکن خواهد شد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx