تحلیل ارز دیجیتال‌ بیت کوین

انتشار 3 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

تحلیل ارز دیجیتال‌ بیت کوین بیت کوین در حال حاضر در شرایط سختی قرار گرفته است و سطح 44,000 دلار به مانع سختی تبدیل شده است. با تحلیل ارز دیجیتال زیر همراه ما باشید. تحلیل بیت کوین (BTC) بیت کوین در حال حاضر، در زمان نگارش این مطلب، بالای حمایت 40,000 دلار ترید می شود […]

تحلیل ارز دیجیتال‌ بیت کوین

تحلیل ارز دیجیتال‌ بیت کوین

بیت کوین در حال حاضر در شرایط سختی قرار گرفته است و سطح 44,000 دلار به مانع سختی تبدیل شده است. با تحلیل ارز دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

بیت کوین در حال حاضر، در زمان نگارش این مطلب، بالای حمایت 40,000 دلار ترید می شود و زیر مانع سخت 44,000 دلار قرار گرفته است. به نظر میرسد که گاوها دست بالا را دارند.

نمودار BTC

بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که BTC در نقطه مهمی قرار گرفته است و احتمالا گاوها برنده این نبرد خواهند بود. با این حال انتظار می رود در کوتاه مدت بیشتر شاهد یک حرکت فشرده و افقی شکل باشیم. در حال حاضر BTC بین بازه 40,000 – 44,000 دلار در نوسان است. میانگین متحرک واگرایی همگرایی به سمت سطح منفی تمایل دارد که بیانگر نزولی شدن روند حرکتی است.

از سوی دیگر، شاخص RSI بالای 40 قرار گرفته است. این موضوع نشان می دهد که خریداران می توانند به افزایش قیمت کمک کنند. بنابراین، در کوتاه مدت همچنان نبرد بین گاوها و خرس ها در بازه فوق ادامه خواهد داشت.

همراه ما باشید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx