تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین

انتشار 3 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین بعد از یک جهش بلند، به نظر می رسد بیت کوین مدتی را در فاز تثبیت سپری خواهد کرد. با تحلیل ارز دیجیتال زیر همراه ما باشید. تحلیل بیت کوین (BTC) در حال حاضر بیت کوین زیر بازه 48,000 دلار قرار دارد. در مقایسه با 24 ساعت گذشته بیت کوین  […]

تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین

تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین

بعد از یک جهش بلند، به نظر می رسد بیت کوین مدتی را در فاز تثبیت سپری خواهد کرد. با تحلیل ارز دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

در حال حاضر بیت کوین زیر بازه 48,000 دلار قرار دارد. در مقایسه با 24 ساعت گذشته بیت کوین  0.44%‌ افزایش قیمت داشته است که بسیار ناچیز است.

نمودار بیت کوین

نمودار بیت کوین

در صورتی که روند صعودی ادامه داشته باشد، مقاومت بعدی بیت کوین در سطح 50,000 دلار دارد. قبلا در این سطح بیت کوین در اوایل سپتامبر با فشار فروش رو به رو شده بود.

شاخص های تکنیکال بیانگر روند صعودی در نمودار هستند که اولین برداشت مثبت از نمودار از ماه جولای است. بنابراین می توان پیش بینی کرد که در کوتاه مدت بیت کوین بین حمایت 40,000 و مقاومت 50,000 قرار خواهد داشت. با این حال نوسانات شدید نخواهند بود.

شاخص RSI در نمودار روزانه هنوز در محدوده اشباع خرید قرار نگرفته است. این مهم به این معنی است که خریداران همچنان می توانند حجم خرید خود را افزایش بدهند. در نمودار هفتگی شاخص RSI در محدوده خنثی قرار دارد که بیانگر ضعف در روند حرکتی است.

 

همراه ما باشید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx