تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین

انتشار 3 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین بیت کوین در حال حاضر در سطوح بالا با فروش رو به رو شده است، که حاکی از برداشت سود است. با تحلیل ارز دیجیتال زیر همراه ما باشید. تحلیل بیت کوین (BTC) در 7 اکتبر، بیت کوین شاهد فروش به قصد برداشت سود توسط تریدرها بود. با این حال، […]

تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین

تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین

بیت کوین در حال حاضر در سطوح بالا با فروش رو به رو شده است، که حاکی از برداشت سود است. با تحلیل ارز دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

در 7 اکتبر، بیت کوین شاهد فروش به قصد برداشت سود توسط تریدرها بود. با این حال، خرس ها موفق به کاهش قیمت بیت کوین به زیر سطح شکست یعنی  52,920 دلار نشدند، که نشانه خوبی است. گاوها روز گذشته برای تداوم روند صعودی تلاش کردند، اما دم بلند کندل استیک بیانگر فروش در سطوح بالا است.

نمودار بیت کوین

نمودار بیت کوین

در روند نزولی، اولین حمایت سطح 52,920 دلار خواهد بود. اما درصورتی که قیمت به زیر این سطح نزول کند، می توان انتظار سقوط به سطوح 50,000 دلار و سپس میانگین متحرک نمایی 20 روزه (48,285 دلار) را داشت.

میانگین متحرک نمایی 20 روزه صعودی شده و شاخص RSI نزدیک محدوده اشباع خرید قرار دارد، که بیانگر برتری گاوها است. اگر قیمت دوباره از میانگین متحرک نمایی 20 روزه افزایش یابد، گاوها برای تداوم روند صعودی تلاش خواهند کرد. بسته شدن قیمت بالای 56100 دلار، می تواند به صعود به 60 هزار دلار منجر شود. اما اگر قیمت به زیر میانگین متحرک ساده 50 روزه (41313 دلار) سقوط کند، دیدگاه صعودی فوق باطل خواهد شد. در این شرایط حتی می توان انتظار سقوط تا میانگین متحرک ساده 100 روزه (42,691 دلار) را داشت.

همراه ما باشید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx