رکورد شکنی اتریوم (ETH) با نزدیک شدن به راه اندازی اتریوم 2.0

انتشار 4 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

رکورد شکنی اتریوم (ETH) با نزدیک شدن به راه اندازی اتریوم 2.0 براساس اطلاعات منتشر شده توسط شرکت تجزیه و تحلیل داده های رمزارزها Glassnode، با انتشار خبری مبنی بر راه اندازی اتریوم 2.0، از اوایل دسامبر، اتریوم (ETH) موفق شده رکوردهای مختلفی را بشکند. قرارداد سپرده گذاری که امروز راه اندازی شد، این امکان […]

رکورد شکنی اتریوم (ETH) با نزدیک شدن به راه اندازی اتریوم 2.0

رکورد شکنی اتریوم (ETH) با نزدیک شدن به راه اندازی اتریوم 2.0

براساس اطلاعات منتشر شده توسط شرکت تجزیه و تحلیل داده های رمزارزها Glassnode، با انتشار خبری مبنی بر راه اندازی اتریوم 2.0، از اوایل دسامبر، اتریوم (ETH) موفق شده رکوردهای مختلفی را بشکند.

قرارداد سپرده گذاری که امروز راه اندازی شد، این امکان را به کاربران می دهد که برای مشارکت در استیکینگ 32 اتریوم را سپرده گذاری کنند. پروژه بیکن چین جنسیس اترویم 2.0 در تاریخ 1 دسامبر در صورتی که حداقل 16،384 سپرده ی 32 اتر دریافت شود، رخ خواهد داد. بنابراین مجموع اترهای واریز شده برابر با 524,288 واحد معادل 200 میلیون دلار خواهد بود.

بعد از انتشار این خبر، تعداد آدرس هایی که 32 اتر در اختیار داشتند به بالاترین میزان خود به عدد 126852 رسید. قبل از این، بالاترین تعداد آدرس ها برابر با 123 هزار بود. این موضوع به این معنی است که در حدود 13٪ آدرس هایی که بیشتر از 32 اتریوم در اختیار دارند، نیاز به شرکت برای راه اندازی استیکینگ دارند. اما در صورتی که این مقدار تامین نشود، راه اندازی تا هفت روز پس از رسیدن به این مقدار به تعویق خواهد افتاد.

تعداد آدرس هایی که حداقل دارای 0.1، 10 یا 100 اتر هستند نیز به ترتیب به 3،616،246 آدرس، 293،183 آدرس و 52،943 آدرس افزایش یافته است که رکوردی جدید در نوع خود محسوب می شود. این موضوع نشان می دهد که دارایی های تریدرها و اعتبار سنج ها افزایش یافته است.

کاهش موجودی اتر صرافی ها

تعداد اترهای موجود در صرافی ها نیز به پایین ترین سطح یک ساله خود یعنی 15.8 میلیون رسیده است. ویلی وو (Willy Woo) آمارشناس ارزهای دیجیتال، ماه گذشته در خصوص بیت کوین گفته بود که زمانی که تعداد کوین های نگهداری شده در صرافی ها کاهش می یابد، “این موضوع نشان می دهد که خریداران جدیدی وارد بازار شده اند و ارزها را از صرافی ها خارج کرده اند.”

هفته گذشته، هش ریت اتریوم نیز به بالاترین سطح خود یعنی 270 تراهش یا به عبارتی دیگر به 270 میلیون هش در ثانیه رسید.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx