قیمت پولکادات قبل از راه اندازی قابلیت جدید این شبکه به بالاترین سطح خود رسید

انتشار 3 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

قیمت پولکادات قبل از راه اندازی قابلیت جدید این شبکه به بالاترین سطح خود رسید در ساعات ابتدایی 20 فوریه حجم معاملات پولکادات (DOT) به طور محسوسی افزایش یافت و به رسیدن قیمت این پروتکل به بالاترین سطح تاریخی خود کمک کرد. داده ها نشان می دهند که قبل از اینکه پولکادات با صعودی 44 […]

قیمت پولکادات قبل از راه اندازی قابلیت جدید این شبکه به بالاترین سطح خود رسید

قیمت پولکادات قبل از راه اندازی قابلیت جدید این شبکه به بالاترین سطح خود رسید

در ساعات ابتدایی 20 فوریه حجم معاملات پولکادات (DOT) به طور محسوسی افزایش یافت و به رسیدن قیمت این پروتکل به بالاترین سطح تاریخی خود کمک کرد.

داده ها نشان می دهند که قبل از اینکه پولکادات با صعودی 44 درصدی قیمت خود را به بالاترین سطح در سال 2021 افزایش بدهد، در تاریخ 19 فوریه در بازه 29.36 دلاری معامله می شد

 

نمودار DOT

نمودار DOT

افزایش قیمت پولکادات در حالی رخ می دهد که این اکوسیستم در انتظار دریافت قابلیت جدیدی به نام آکشن پاراچین (Parachain Auction) است که امکان اتصال شبکه پولکادات را به شبکه های دیگر مانند بیت کوین و اتریوم فراهم می کند.

مکانیزمی که با استفاده از آن داده ها بین بلاکچین های مختلف جابجا می شود، Cross-Chain Message Passing-Lite نام دارد. در حال حاضر این مکانیزم به عنوان بخشی از فاز Rococo در نقشه راه این پروژه در حال نهایی شدن است.

زمانی که بررسی کدها به اتمام برسد، رای گیری برای فعال سازی قابلیت پاراچین از طریق آپگرید ران تایم (runtime) و سپس شروع اسلات های آکشن برای افزودن پاراچین های سودمند آغاز خواهد شد.

 

همراه ما باشید معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx