با صعود قیمت بیت کوین 9 میلیاردر دیگر به جمع ثروتمندان ارزهای دیجیتال پیوسته اند

انتشار 3 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

با صعود قیمت بیت کوین 9 میلیاردر دیگر به جمع ثروتمندان ارزهای دیجیتال پیوسته اند مایکل سیلور و سم بنکمن فراید از جمله چهره های صنعت ارزهای دیجیتال هستند که پس از روند صعودی بیت کوین به لیست میلیاردرهای فوربز جهان اضافه شده اند. به گزارش این شرکت رسانه ای، 9 نماینده جدید از صنعت […]

با صعود با صعود قیمت بیت کوین 9 میلیاردر دیگر به حمع ثروتمندان ارزهای دیجیتال پیوسته اند بیت کوین 9 میلیاردر دیگر به حمع ثروتمندان این حوزه پیوسته اند

با صعود قیمت بیت کوین 9 میلیاردر دیگر به جمع ثروتمندان ارزهای دیجیتال پیوسته اند

مایکل سیلور و سم بنکمن فراید از جمله چهره های صنعت ارزهای دیجیتال هستند که پس از روند صعودی بیت کوین به لیست میلیاردرهای فوربز جهان اضافه شده اند.

به گزارش این شرکت رسانه ای، 9 نماینده جدید از صنعت ارزهای دیجیتال به 35مین لیست سالانه جهانی فوربز Forbes پیوسته اند.

سم بنکمن فراید و مایکل سیلور از تازه واردان به لیست میلیاردرها هستند، در حالی كه مدیرعامل بایننس، چانگ پنگ ژائو ملقب به CZ پس از حذف شدن در بازار نزولی بیت کوین، دوباره به این لیست پیوسته است.

طبق این لیست، بنکمن فراید، مدیرعامل صرافی ارزهای دیجیتال FTX، با دارایی 8.7 میلیارد دلاری ثروتمندترین میلیاردر ارزهای دیجیتال است. مدیرعامل کوین بیس (Coinbase) برایان آرمسترانگ، که ثروتش از 1 میلیارد دلار در سال گذشته به 6.5 میلیارد دلار رسیده است، در جایگاه دوم قرار دارد.

اختلاف نظر رسانه ها

با این حال، سایر مراکز با رتبه بندی فوربز اختلاف نظر دارند. در ماه مارس، موسسه تحقیقات هورون (Hurun) چین آرمسترانگ و فراید را به ترتیب به عنوان اولین و دومین شخص ثروتمند ارزهای دیجیتال انتخاب کرد. طبق معیارهای این موسسه، ثروت خالص آرمسترانگ 11.5 میلیارد دلار و فراید 10 میلیارد دلار برآورد شده است.

کریس لارسن، بنیانگذار ریپل، که در حال حاضر درگیر شکایت 1.3 میلیارد دلاری کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده است، در کنار مدیر عامل این شرکت برد گارلینگ هاوس، با دارایی خالص 3.4 میلیارد دلار در رتبه سوم لیست Forbes قرار گرفته است. جد مک کالیب Jed McCaleb، یکی دیگر از بنیانگذاران ریپل، برای اولین بار با ثروت 2 میلیارد دلار وارد این لیست شده است.

از دیگر چهره های تازه وارد می توان به سرمایه گذاران معروف دوقلو، کامرون و تایلر وینکلوس اشاره کرد. ارزش خالص سرمایه آنها به 3 میلیارد دلار رسیده و آنها در رتبه ششم به صورت مشترک قرار دارند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx