هشدار بانک مرکزی تایلند در خصوص رمزارزها

انتشار 3 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

هشدار بانک مرکزی تایلند در خصوص رمزارزها بانک مرکزی تایلند (BoT) به بانک های این کشور در خصوص خرید و فروش ارزهای دیجیتال هشدار داد. به گزارش بانکوک پست (Bangkok Post)، به نقل از مدیر ارشد بانک مرکزی تایلند، این نهاد با هشدار به بانک ها در خصوص نوسانات شدید رمزارزها گفت: ما نمی خواهیم […]

هشدار بانک مرکزی تایلند در خصوص رمزارزها

هشدار بانک مرکزی تایلند در خصوص رمزارزها

بانک مرکزی تایلند (BoT) به بانک های این کشور در خصوص خرید و فروش ارزهای دیجیتال هشدار داد.

به گزارش بانکوک پست (Bangkok Post)، به نقل از مدیر ارشد بانک مرکزی تایلند، این نهاد با هشدار به بانک ها در خصوص نوسانات شدید رمزارزها گفت:

ما نمی خواهیم بانک ها به طور مستقیم به ترید دارایی های دیجیتال ورود کنند. زیرا این دارایی ها پرنوسان هستند و بانک ها در قبال سپرده های مردم و مشتریان مسئول هستند.

این هشدار در حالی منتشر شده که تایلندی ها بیش از پیش به حوزه ارزهای دیجیتال علاقه مند شده اند. و از طرفی، بانک ها سرمایه گذاری های قابل توجهی در کسب و کارهای مرتبط با ارزهای دیجیتال کرده اند.

به عنوان مثال، تنها در ماه نوامبر، کمیسیون بورس اوراق بهادار این کشور در گزارشی عنوان کرد که ارزش تراکنش‌ های ارز دیجیتال در این کشور به رقم 205 میلیون بات، معادل 6 میلیون دلار رسیده است.

علیرغم هشدار در خصوص رمزارزها، در صنعت توریسم این کشور، توجه زیادی به پتانسیل های ارزهای دیجیتال شده است.

همانطور که در ارزینجا خواندید، آژانس گردشگری تایلند (TAT) اعلام کرد که قصد دارد با استفاده از ارزهای دیجیتال صنعت گردشگری این کشور را احیا کند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx