کوین شیرز: ورودی سرمایه به صندوق‌های رمزارزی برای دومین هفته متوالی

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

کوین شیرز: ورودی سرمایه به صندوق‌های رمزارزی برای دومین هفته متوالی صندوق‌های سرمایه گذاری که در رمزارزها سرمایه گذاری کرده اند، برای دومین هفته متوالی بیشترین جریان‌های ورودی را داشته اند که صندوق‌های اروپایی تقریباً تمام سرمایه‌گذاری‌های جدید را به خود اختصاص داده‌اند.   طبق گزارش کوین شیرز (CoinShares) که در روز دوشنبه منتشر شد، […]

کوین شیرز: ورودی سرمایه به صندوق‌های رمزارزی برای دومین هفته متوالی

صندوق‌های سرمایه گذاری که در رمزارزها سرمایه گذاری کرده اند، برای دومین هفته متوالی بیشترین جریان‌های ورودی را داشته اند که صندوق‌های اروپایی تقریباً تمام سرمایه‌گذاری‌های جدید را به خود اختصاص داده‌اند.

 

طبق گزارش کوین شیرز (CoinShares) که در روز دوشنبه منتشر شد، صندوق‌های دارایی دیجیتال در هفت روز منتهی به اول آوریل شاهد 180 میلیون دلار جریان خالص ورودی بودند. کوین شیرز گزارش داد این مبلغ نسبت به 244 میلیون دلار جریان ورودی گزارش شده در هفته قبل کاهش یافته است.

حدود 99 درصد از ورودی ها به صندوق های اروپایی و بقیه به صندوق های مستقر در آمریکا گزارش شده است. گروه ETC با ورودی 87 میلیون دلاری پیشتاز است. صندوق قابل معامله (ETF) بیت کوین شرکت Purpose با خروج 43 میلیون دلاری مواجه شد که نسبت به 16 میلیون دلار بازخرید هفته گذشته این مقدار افزایش یافته است. این چهارمین هفته ای است که Purpose از زمان ورود 130 میلیون دلاری در هفته منتهی به 4 مارس، خروجی سرمایه را تجربه می کند.

محصولات سرمایه‌گذاری short بیت‌کوین، که بر اساس عملکرد معکوس قیمت بیت‌کوین سوددهی ایجاد می‌کنند، شاهد ورود ۹ میلیون دلاری بوده است که نشان‌دهنده احساسات مخالف روند عمومی بازار است. سرمایه‌های متمرکز بر بیت‌کوین توانسته‌اند ۱۴۴ میلیون دلار جذب کنند، در حالی که ۲۳ میلیون دلار به صندوق‌های متمرکز بر اتریوم اختصاص یافته است. وجوه متمرکز بر سولانا شاهد ورودی 8.2 میلیون دلاری بود که نسبت به 87 میلیون دلار در هفته گذشته کاهش یافته است. ورودی سرمایه‌های متمرکز روی کاردانو نیز مشابه هفته قبل 1.8 میلیون دلار بوده است.

کوین شیرز جریان ورودی هفته قبل را از 193 میلیون دلار که قبلا گزارش شده بود به 244 میلیون دلار تغییر داده ست.

 

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx