ادامه گسترش وب3، NFTهای پورشه در راه است

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

پورشه 7500 NFT را برای استفاده در دنیای مجازی عرضه می کند پورشه، تولیدکننده خودروهای لوکس آلمانی، گفته است که پس از رونمایی از پروژه آتی NFT این شرکت، متشکل از 7500 خودرو قابل سفارشی سازی، تلاش های وب3 خود را به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داد. پورشه در اطلاعیه ای در 29 نوامبر […]

وب3

پورشه 7500 NFT را برای استفاده در دنیای مجازی عرضه می کند

پورشه، تولیدکننده خودروهای لوکس آلمانی، گفته است که پس از رونمایی از پروژه آتی NFT این شرکت، متشکل از 7500 خودرو قابل سفارشی سازی، تلاش های وب3 خود را به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داد. پورشه در اطلاعیه ای در 29 نوامبر اعلام کرد که NFT ها در ماه ژانویه عرضه خواهند شد و کاربران می توانند جنبه های مختلف خودرو را در رابطه با عملکرد و ظاهر شخصی سازی کنند.

کارهای هنری این NFTها توسط طراح و هنرمند سه بعدی، پاتریک ووگل، طراحی شده است و تمام قطعات حول محور مدل معروف پورشه 911 می چرخند. قابل توجه است که این دارایی‌های مجازی در موتور مجازی 5 (Unreal Engine 5) اپیک گیمز طراحی خواهند شد که نشان می‌دهد احتمالا ادغام‌ با بازی‌های رایانه ای در حال انجام است.

وب3

این شرکت در کنفرانس Art Basel در میامی در 30 نوامبر نگاهی اجمالی به این پروژه داشت. در حالی که جزئیات خاصی ذکر نشده است، شرکت خاطرنشان کرد که مالکان می توانند از خودروها در “دنیای مجازی” استفاده کنند، به احتمال زیاد، پورشه به نوعی متاورس اشاره کرده است. به طور گسترده تر، پورشه پیشنهاد کرد که به دنبال افزایش چشمگیر قرار گرفتن در معرض وب3 در حال حرکت به جلو است و در این اطلاعیه اشاره کرد که:

هنر دیجیتال تنها یکی از جنبه های استراتژی وب3 پورشه است و این سازنده خودروهای اسپورت در تلاش است تا پتانسیل فناوری بلاکچین را در فرآیندها و راه حل های موجود و آینده ادغام کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx