اگر می خواهید هفته ی پر سودی داشته باشید، این تحلیل را بخوانید

اگر می خواهید هفته ی پر سودی داشته باشید، این تحلیل را بخوانید
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 3083 نفر

اگر می خواهید هفته ی پر سودی داشته باشید، این تحلیل را بخوانید

با افزایش چاپ بی رویه ارزهای فیات، تحلیل های بسیاری در این رابطه به مردم هشدار می دهند. به نظر تحلیلگران مردم نباید پول نقد نگه دارند. به جای آن روی موارد دیگری سرمایه گذاری کنند.

مردم هم معمولا در این میان به طلا رو می آورند. که همین امر یکی از دلایل بالا رفتن قیمت طلا است. گرچه بسیاری هنوز بیت کوین را امن نمی دانند،ولی افرادی که با ارزهای دیجیتال آشنا هستند می توانند سود بسیار خوبی کسب کنند.

سهم بازار ارزهای دیجیتال

بیت کوین

در این سه روز بیت کوین حدود ۱۱۰۰۰ دلار معامله شد. این نشانه ی بسیار خوبی است. به این معنا است که سرمایه گذاران قصد فروش بیت کوین خود را ندارند. قیمت این ارز بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه یعنی ۱۰۰۷۷ دلار است. این بیانگر داشتن دست برتر توسط گاوها است.

پیش بینی می شود اگر قیمت بالای ۱۱۳۷۷ دلار بماند، قیمت بیت کوین روند صعودی خود را طی کند. البته در حدود ۱۲۳۰۴ دلار باید منتظر یک اصلاح قیمت باشیم. به نظر می رسد احتمال برتری خرس ها وجود ندارد. ولی اگر قیمت شروع به ریزش کند، ۱۰۵۰۰ دلار سطح پس از ریزش است.

اتریوم

در زمین اتریوم هم دست برتر با گاوها است. به نظر می رسد اتریوم به ۳۶۶ و سپس ۴۸۰ دلار برسد. البته اگر این افزایش انجام نشود، و روند نزولی آغاز شود، باید مناظر ریزش تا ۳۰۵ دلار باشیم.

ریپل

اگر این ارز بتواند قیمت بالای ۰.۲۵ دلاری را حفظ کند، باید منتظر رشد آن تا ۰.۲۸ دلار باشیم. البته باید خیلی هوشیار باشیم. اگر قیمت این ارز به زیر ۰.۲۱ دلار یعنی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسد، باید منتظر سقوط آن باشیم.

بیت کوین کش

این ارز توانست ۲۸۰ دلار را رد کند. البته روند صعودی با قوتی که باید، همراه نبود. این امر نشانه ی این است که گاو ها کمی سر در گم هستند. البته قیمت ریزش نداشته است و به سمت ۲۸۰ دلار برنگشته است. این نشانه ی خوبی است.

اگر گاوها بتوانند قیمت را بالای ۳۰۰ دلار نگه دارند، ۳۶۰ دلار و ۴۰۰ دلار قیمت های قابل پیش بینی ما است. البته اگر ۲۸۰ را به سمت پایین رد کند، احتمالا چند روزی ثبات قیمت خواهیم داشت.

بیت کوین اس وی

این ارز ۲۷۷ دلار را رد کرد. این بسیار خوب است. باید منتظر یک روند صعودی جدید باشیم. به نظر می رسد قیمت تا ۳۰۸ دلار بالا برود و سپس به سمت ۲۶۰ دلار برگردد. البته شرط آن بالا ماندن قیمت است. اگر قیمت به زیر ۲۲۷ دلار برگردد، باید منتظر ریزش تا ۲۰۰ دلار باشیم.

لایت کوین

به نظر گاوها و خرس ها هر دو سخت درگیر هستند. هردو می خواهند دست برتر را داشته باشند. اگر لایت کوین ۶۴ دلار را رد کند و بتواند آن را حفظ کند، احتمالا تا ۸۰ دلار بالا می رود. در غیر این صورت دوباره تا ۵۱ دلار ریزش می کند.

کاردانو

با افزایش قیمت، تریدر های کوتاه مدت شروع به برداشت سود خود کردند. همین امر سبب ریزش نسبی قیمت کاردانو شد. در همین راستا اگر این روند کاهشی ادامه پیدا کند، و زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه یعنی ۰.۱۳ دلار برسد، قیمت با افت رو به رو خواهد شد. رقم ۰.۱۱ دلار پیش بینی می شود. به نظر رشد کاردانو در کوتاه مدت تمام شده است. پس از مدتی ثبات دوباره تا ۰.۱۵ و سپس ۰.۱۷ حرکت خواهد کرد.

کریپتو دات کام

قیمت این ارز دیجیتال روند صعودی خود را حفظ کرده است.به نظر می رسد سرمایه گذاران منتظر صعود ارز در قیمت های بالاتر هستند. با بالا رفتن قیمت از ۰.۱۶۹ دلار باید منتظر تارگت ۰.۲ دلاری باشیم.

تمام این پیش بینی ها زمانی محقق می شود که قیمت از ۰.۱۵ دلار پایین تر نیاید. در صورت داشتن چنین کاهشی، باید منظر قیمت ۰.۱۳ دلاری باشیم.

بایننس کوین

در این چند روز شاهد روند صعودی رمز ارز رسمی صرافی بایننس بوده ایم. به نظر می رسد اگر خط حمایت ۱۸.۸ دلاری این ارز بالاتر بیاید، قیمت با قدرت ۲۱.۷ دلار را رد کند و تا ۲۴ دلار رشد کند.

در غیر این صورت بازگشت دوباره قیمت به ۱۸.۲ دلار مورد انتظار است.

EOS

خرس ها نتوانستند قیمت را تا ۲.۸ دلار پایین بکشند. این نشانه ی خوبی برای این رمز ارز است. اگر قیمت به بالای ۳.۲ دلار برود، یعنی برای خریداران جاذبه ی لازم را دارد. پس باید منتظر قیمت ۳.۸ و سپس ۴.۴ دلاری باشیم.

با ما همراه باشید

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx