بررسی صرافی های مطرح ارزهای دیجیتال

انتشار 4 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

بررسی صرافی های مطرح ارزهای دیجیتال پس از ظهور بیت کوین و رونق ارزهای دیجیتال، صرافی های مختلفی تاسیس شدند و شروع به فعالیت نمودند. بعضی از این صرافی ها محدودیت هایی را برای ایران اعمال کرده اند. در این نوشتار قصد داریم تا به بررسی صرافی های مطرح این حوزه بپردازیم. صرافی بایننس صرافی […]

بررسی صرافی های مطرح ارزهای دیجیتال

بررسی صرافی های مطرح ارزهای دیجیتال

پس از ظهور بیت کوین و رونق ارزهای دیجیتال، صرافی های مختلفی تاسیس شدند و شروع به فعالیت نمودند. بعضی از این صرافی ها محدودیت هایی را برای ایران اعمال کرده اند. در این نوشتار قصد داریم تا به بررسی صرافی های مطرح این حوزه بپردازیم.

صرافی بایننس

صرافی باییننس  بزرگترین صرافی فعال این حوزه است. حجم معاملات آن به صورت روزانه، بیش از 4 میلیارد دلار است. کارمزد بایننس 0.1 درصد است. ضمنا در صورت استفاده از BNB این کارمزد کمتر هم می شود. بایننس بیش از 250 ارز دیجیتال را پشتیبانی می کند. با راه اندازی اینوویشن زون نیز تلاش در امن تر کردن امکان معاملات کرده است. البته این صرافی یک بار هک شده است! متاسفانه برخلاف فلسفه ی وجودی ارزهای دیجیتال، بایننس به کشورهایی که از طرف سازمان ملل تحریم شده اند، خدمات ارائه نمی دهد.

صرافی بیتمکس

این صرافی هم برای کاربران بعضی کشورها مانند ایران محدودیت قائل شده است. بیتمکس فقط 8 ارز دیجیتال را پشتیبانی می کند و حجم معاملات روزانه ی آن بیش از 1 میلیارد دلار است. کارمزدهای بیتمکس خیلی پایین است البته این صرافی سابقه ی هک شدن ایمیل و توییتر را دارد.

صرافی DidEx

این صرافی به همه ی کاربران جهان به جز ایالات متحده خدمات ارائه می دهد. پس از اعمال تحریم های یک جانبه و ناجوانمردانه علیه مردم ایران، مشکلات عدیده ای برای استفاده از پلتفرم های بین المللی به وجود آمد. البته دید اکس با آنان همراهی نکرد و همچنان در دسترس است. حجم معاملات این صرافی بیش از 21 میلیون دلار در روز است و به ازای 1 بیت کوین در ماه نیاز به احراز هویت ندارد. این صرافی تا به حال سابقه ی هک شدن نداشته است. ضمنا 4 ارز دیجیتال بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش و دش را پشتیبانی می کند.

صرافی HitBTC

با اینکه این صرافی بیش از 400 ارز دیجیتال را ارائه می کند، حجم معاملات آن 535 میلیون دلار در روز است. این صرافی تا به حال سابقه ی هک نداشته است. البته به کاربران ایرانی، آمریکایی، مردم کره شمالی و چند کشور دیگر خدماتی ارائه نمی کند.

صرافی Kucoin

صرافی Kucoin نیز به کشورهایی که توسط سازمان ملل تحریم شده اند خدماتی ارائه نمی دهد. هرچند این صرافی نیز بیش از 260 ارز دیجیتال را پشتیبانی می کند اما حجم معاملات روزانه ی آن فقط 150 میلیون دلار است. کوکوین تا به حال هک نشده است و برای برداشت 2 بیت کوین در روز نیاز به احراز هویت ندارد.

همراه ما باشید با کاربردی ترین آموزش ارز دیجیتال

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx