برنامه ماینینگ نقدینگی آوه، فردا راه اندازی خواهد شد!

انتشار 3 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

برنامه ماینینگ نقدینگی آوه، فردا راه اندازی خواهد شد! با برنامه ماینینگ نقدینگی که قرار است از روز دوشنبه اجرایی شود، آوه (Aave) می تواند در آستانه تبدیل شدن به یک پروتکل واهم دهی برجسته دیفای قرار بگیرد. صبح امروز، طرح بهبود آوه (AIP) 16 به حد نصاب خود رسید. به عبارتی دیگر از روز […]

برنامه ماینینگ نقدینگی آوه، فردا راه اندازی خواهد شد!

برنامه ماینینگ نقدینگی آوه، فردا راه اندازی خواهد شد!

با برنامه ماینینگ نقدینگی که قرار است از روز دوشنبه اجرایی شود، آوه (Aave) می تواند در آستانه تبدیل شدن به یک پروتکل واهم دهی برجسته دیفای قرار بگیرد.

صبح امروز، طرح بهبود آوه (AIP) 16 به حد نصاب خود رسید. به عبارتی دیگر از روز دوشنبه، تامین کنندگان نقدینگی و دریافت کنندگان وام در استخرهای USDC  DAI  USDT  GUSD  ETH و WBTC آوه علاوه بر دریافت سود استاندارد خود، پاداش هایی در قالب stAAVE نیز دریافت خواهند کرد.

گسترش وام دهی و وام گیری

این طرح که توسط سرمایه گذار آوه، انجان وینود (Anjan Vinod) از شرکت Parafi Capital تهیه شده، قصد دارد که فعالیت های وام دهی و وام گیری را در بازارها گسترش بدهد و همچنین تمرکززدایی در پروتکل را از طریق توزیع توکن های مدیریتی به کاربران بیشتر افزایش بدهد.

این برنامه برای آوه نوعی نوآوری محسوب می شود. این پلتفرم علیرغم نداشتن برنامه ماینینگ نقدینگی مانند بسیاری از رقبای خود، همیشه در میان بزرگترین پروتکل های دیفای جای داشته است.

گفته می شود که کامپوند با بیش از 15.4 میلیارد دلار ارزش کل قفل شده در بازارهای خود، در حال حاضر بزرگترین پروتکل وام دهی محسوب می شود. در حالی که ارزش کل قفل شده آوه در بازارهای خود 6.8 میلیارد دلار برآورد شده است.

استانی كولچوف (Stani Kulechov)، بنیانگذار آوه، اظهار داشت كه انتظار دارد که با مشوق های اضافه شده ارزش کل قفل شده این پروتکل به میزان قابل توجهی افزایش یابد. وی در این خصوص گفت:

این طرح بیشتر پاداش ها را روی استیبل کوین ها اختصاص می دهد. بنابراین انتظار می رود شاهد افزایش قابل توجهی در ارزش کل قفل شده باشیم.

در این طرح به این موضوع اشاره شده که فقدان یک برنامه ماینینگ نقدینگی، آوه را در برابر رقبای خود در موضع ضعف قرار داده است. به عنوان مثال، در هنگام نگارش این مطلب، کامپوند 3.31٪ سود روی استیبل کوین USDC و 2٪ با توکن COMP با بازده کل 5.51٪ ارائه می دهد. در همین حال، آوه نیز 5.51٪ سود خالص ارائه می دهد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx