سقوط بیت کوین یک افت کاذب بود؛ پیش بینی بیت کوین 100 هزار دلاری همچنان به قوت خود باقی است

انتشار 3 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

سقوط بیت کوین یک افت کاذب بود؛ پیش بینی بیت کوین 100 هزار دلاری همچنان به قوت خود باقی است بیت کوین اخیرا شاهد یک ریزش سنگین بود،‌ با این حال، تحلیلگران همچنان اعتقاد دارند تا پایان سال جاری این رمزارز ارزشی برابر با 100,000 دلار خواهد داشت. تحلیلگران همچنین تاثیر این پیش بینی را […]

سقوط بیت کوین یک افت کاذب بود؛ پیش بینی بیت کوین 100 هزار دلاری همچنان به قوت خود باقی است

سقوط بیت کوین یک افت کاذب بود؛ پیش بینی بیت کوین 100 هزار دلاری همچنان به قوت خود باقی است

بیت کوین اخیرا شاهد یک ریزش سنگین بود،‌ با این حال، تحلیلگران همچنان اعتقاد دارند تا پایان سال جاری این رمزارز ارزشی برابر با 100,000 دلار خواهد داشت. تحلیلگران همچنین تاثیر این پیش بینی را در قیمت اتریوم بررسی کرده اند.

متخصصان صنعت کریپتو از سقوط روز سه شنبه بازار کریپتو به عنوان یک “سقوط اشتباه” نام برده و همچنان بر این پیش بینی خود که BTC تا پایان سال به 100,000 دلار صعود خواهد کرد، اصرار می کنند.

در گزارشی که واحد تحقیقات کریپتو استاندارد چارترد (Standard Chartered)، یکی از بزرگترین موسسات فایننس و بانکداری دنیا، منتشر کرده است، پیش بینی شده که در اواخر سال 2021 و اوایل 2022 بیت کوین به 100,000 دلار صعود خواهد کرد.

در این گزارش همچنین به رشد نجومی اتریوم اشاره شده است. تیم تحقیقاتی استاندارد چارترد بر این باور است که از نظر ساختاری قیمت اتریوم برابر با  26,000 – 35,000 دلار است. اما برای تحقق این مهم BTC باید به سطح 175,000 دلار برسد.

نیک اسپانوس (Nick Spanos)، بنیانگذار پروتکل زپ (Zap)، سقوط روز سه شنبه بازار ارزهای دیجیتال را یک افت کاذب قلمداد کرد و گفت:

منابع مالی بزرگ و رسانه ها می گویند افت بازار به دلیل مشکلات پیش آمده در السالوادور بود. من در السالوادور هستم و همه چیز عالی است.

وی با تمجید از رییس جمهور این کشور افزود:

ما اینجا یک رئیس جمهور داریم که در حال ورود به یک عرصه جدید است. وی مانند یک مدیر ارشد اجرایی نوآوری ارائه می دهد. او به BTC اعتقاد دارد و با نزول بازار دست به خرید زد. همانطوری که همه باید باشند.

اسپانوس همچنین با تایید پیش بینی تحلیلگران مبنی بر صعود بیت کوین به 100,000 دلار، افزود که تا آن زمان اتریوم 10,000 دلاری خواهد شد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx