تحلیل ارزهای دیجیتال‌ اتریوم، ویچین و سینتتیک نتورک توکن

اتریوم، ویچین و سینتتیک نتورک توکن
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1437 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ اتریوم، ویچین و سینتتیک نتورک توکن

با واگرایی منفی روند اتریوم نزولی شد؛ با این حال میزان تقاضا همچنان بالا است. ویچین نیز بعد از نزول اخیرش می تواند به رشد خود ادامه بدهد. سینتتیک نتورک توکن نیز در تلاش برای عبور از مقاومت ۲۰ دلاری است. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل اتریوم (ETH)

اتریوم بالای محدوده تقاضا در بازه ۲۰۴۰ دلاری معامله می شد و در سطح ۲۱۵۰ دلاری با مقاومت خرس ها رو به رو شد. با شکل گیری واگرایی منفی این ارز به زیر ۲۱۲۰ دلار نزول کرد.

نمودار اتریوم

وضعیت نمودار حاکی از افزایش تقاضا برای خرید زیر بازه ۲۱۰۰ دلاری در ساعات اخیر بوده است. شاخص RSI در محدوده ۶۰ قرار داشت. اما این شاخص حالا به محدوده خنثی ۵۰ نزول کرده است که بیانگر تعادل قدرت است. درصورتی که سطح ۲۱۵۰ دلار به یک سطح حمایتی تبدیل شود، این ارز می تواند تا ۲۳۷۰ دلار صعود کند.

ویچین (VET)

ویچین در سطح ۰.۱۴ دلاری با مقاومت خرس ها رو به رو شد و احتمال نزول بدین ترتیب قوت گرفت. درصورت نزول، اصلاح می تواند تا ۰.۱۳ و ۰.۱۲ دلار ادامه داشته باشد.

نمودار ویچین

با این حال، خط A/D در یک روند صعودی پایدار قرار دارد که بیانگر سطح بالای تقاضا در مقایسه با فروش است. شاخص MACD نیز حاکی از یک روند صعودی قدرتمند است. حجم معاملات نیز از زمان عبور از سطح ۰.۰۹ دلاری، رو به افزایش بوده است.

تحلیل سینتتیک نتورک توکن (SNX)

شاخص VPVR نشان می دهد که نقطه کنترل در سطح ۱۷.۱۴ دلاری قرار دارد و احتمال مقاومت شدید در سطح ۲۰ دلاری وجود دارد. در سطح ۱۷.۹۵ دلاری نیز می توان انتظار حمایت گاوها را داشت.

نمودار سینتتیکس

نوسانگر عالی زیر خط صفر در حال حرکت است که بیانگر ورود فشار از سوی خرس ها از زمان عدم عبور از مقاومت پیش رو است. این آلت کوین در یک ماه گذشته موفق به عبور از مقاومت ۲۱ دلاری پیش روی خود نشده است. انتظار می رود که عدم موفقیت در عبور از بازه ۲۰ دلار، باعث نزول این ارز به بازه ۱۷.۱ – ۱۷.۹۵ دلاری شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx