تحلیل ارزهای دیجیتال‌ الگوراند، چیلیز و پولکادات

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ الگوراند، چیلیز و پولکادات
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1462 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ الگوراند، چیلیز و پولکادات

بسیاری از آلت کوین های بازار پس از روند نزولی کوتاه مدت بازار، طی چند روز گذشته شاهد افزایش جزیی قیمت های خود بوده اند. از جمله این آلت کوین ها می توان به الگوراند، چیلیز و پولکادات اشاره کرد که در بازه زمانی ۲۴ ساعته گذشته تا ۸ درصد افزایش قیمت داشته اند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل الگوراند (ALGO)

الگوراند در حال حاضر در جایگاه ۳۹ مین ارز برتر بازار قرار دارد. این رمزارز در زمان نگارش مطلب با رشدی ۸ درصدی در بازه ۱.۱۸ دلاری معامله می شود.

نمودار الگوراند

در آغاز هفته گذشته این ارز شاهد کاهش قیمت خود بود. اما بررسی عملکرد بلند مدت قیمتی این ارز نشان می دهد که الگوراند به مدت طولانی در یک بازه مشخص قرار گرفته است. این ارز بین مقاومت ۱.۲۷ دلاری و حمایت ۰.۹۶ دلاری در نوسان بوده است. شاخص MACD نشان می دهد که این ارز در چند روز گذشته نزولی بوده اما نزدیک شدن این شاخص به خط سیگنال بیانگر معکوس شدن روند ALGO است. شاخص RSI نیز مثبت به نظر می رسد و در حال حاضر به سمت محدوده اشباع خرید در حرکت است.

تحلیل چیلیز (CHZ)

ماه جاری برای چیلیز ماه بسیار خوبی بوده و این ارز شاهد رشد چشمگیری در قیمت خود بوده است. اما هفته گذشته با افزایش حجم فروش روند مثبت این ارز معکوس شد. با این حال، شرایط برای این ارز در حال تغییر است و انتظار میرود که این ارز شاهد رشد دوباره باشد. در زمان نگارش این مطلب چیلیز در بازه ۰.۵۲ دلاری معامله می شود و با مقاومت شدیدی در بازه ۰.۷۹ دلاری رو به رو شده است. درصورتی که خرس ها موفق به کاهش قیمت شوند، بازه حمایتی این ارز بازه ۰.۳۹ دلاری خواهد بود.

نمودار چیلیز

شاخص EMA نشان می دهد که قیمت های فعلی حفظ خواهد شد. از طرفی شاخص RSI به نزدیک محدوده اشباع خرید نزول کرده اما قرار داشتن نزدیک به این محدوده بیانگر افزایش حجم خرید ها در حال حاضر است.

تحلیل پولکادات (DOT)

پولکادات در ماه اخیر شاهد تغییرات چندانی در روند حرکتی خود نبوده است. هر چند که اخیرا این ارز شاهد نزول جزیی در ارزش خود بوده است. در حال حاضر این ارز در بازه ۳۳.۲ دلار بعد از صعود از حمایت ۲۸.۱ دلاری، قرار گرفته است.

نمودار پولکادات

مقاومت ۳۹ دلاری همچنان پابرجا باقی مانده و روند صعودی این ارز را بارها متوقف کرده است. شاخص MACD بیانگر اصلاح این ارز است. این شاخص بیانگر افزایش حجم فروش و نزولی شدن روند حرکتی است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx