تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین و کاردانو

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین و کاردانو
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1349 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین و کاردانو

نزول بیت کوین از بالاترین سطح خود و واگرایی منفی در شاخص RSI نشان می دهند که روند حرکتی بیت کوین درحال ضعیف شدن است و در نتیجه آلت کوین ها شاهد فروش به قصد کسب سود هستند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

بیت کوین در ۱۳ مارس به بالاترین سطح خود یعنی ۶۱۸۲۵.۸۴ دلار صعود کرد اما این رالی موجب افزایش خرید نشد. در واقع این رالی باعث افزایش حجم فروش شد و از آن زمان تاکنون بیت کوین روند نزولی به خود گرفته است.

نمودار بیت کوین

گاوها در حال حاضر در حال دفاع از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵۳۲۳۱ دلار) هستند. درصورتی که قیمت از این میانگین روند صعودی به خود بگیرد، گاوها برای صعود بیت کوین به بالای ۶۱۸۲۵ دلار تلاش خواهند کرد. درصورتی که موفق شوند، روند حرکتی بعدی برای صعود به ۷۲۱۱۲ دلار آغاز خواهد شد.

با اینکه میانگین های متحرک شیب صعودی دارند، اما واگرایی منفی شاخص RSI نشان دهنده ضعیف شدن روند حرکتی است. درصورتی که بیت کوین به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نزول کند، خرس ها کنترل را به دست خواهند گرفت. در روند نزولی،‌ میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۴۶۵۰۴ دلار) و سپس ۴۳۰۰۶ دلار، حمایت های بیت کوین خواهند بود.

تحلیل اتریوم (ETH)

اتریوم موفق به صعود به بالاترین سطح تاریخی خود یعنی ۲۰۴۰.۷۷ دلار در روند صعودی ۱۳ مارس نشد و همین مسئله باعث فروش به قصد کسب سود شد. در نتیجه این فروش،‌ اتریوم تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۷۲۹ دلار) نزول کرد.

نمودار اتریوم 

درصورتی که خرس ها از این فرصت استفاده کرده و باعث نزول اتریوم به زیر میانگین های متحرک بشوند، میزان فروش ممکن است افزایش یابد. در نتیجه اتریوم ممکن است تا ۱۴۵۵ و سپس تا حمایت بحرانی ۱۲۸۹ دلاری سقوط کند. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه مسطح شده و شاخص RSI زیر ۵۳ قرار گرفته که بیانگر تعادل بین عرضه و تقاضا است.

تحلیل بایننس کوین (BNB)

بایننس کوین موفق به حفظ قیمت خود بالای مقاومت ۳۰۹.۵۰ دلاری پیش روی خود در ۱۱ مارس نشد. این مسئله باعث افزایش فروش و نزول این ارز به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۴۵ دلار) شد.

نمودار بایننس کوین

گاوها در حال حاضر در حال دفاع از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه هستند. صعود قدرتمند از این سطح نشان دهنده خرید گسترده در سطوح پایین خواهد بود. در این صورت،‌ گاوها برای افزایش قیمت به بالای ۳۰۹.۵۰ دلار تلاش خواهند کرد. اگر موفق شوند این ارز می تواند تا ۴۱۰ دلار به روند صعودی خود ادامه بدهد. اما برعکس، اگر بایننس کوین به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نزول کند،‌ با افزایش میزان فروش می توان انتظار سقوط این ارز را تا ۱۸۹ دلار داشت.

تحلیل کاردانو (ADA)

در چند روز گذشته کاردانو در بازه ۱.۰۳ – ۱.۲۳ دلاری معامله شده است. در ۱۳ مارس این ارز به زیر این بازه نزول کرد اما موفق شد دوباره قیمت خود را افزایش بدهد. امروز دوباره این ارز به زیر سطح حمایت این بازه نزول کرد.

نمودار بایننس کوین

در حالی که در سه روز گذشته گاوها از حمایت ۱.۰۳ دلاری دفاع کرده، خرس ها نیز اجازه افزایش قیمت به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱.۰۸ دلار) را نداده اند. این موضوع نشان می دهد که خرس ها در حال قدرت گرفتن هستند. درصورتی که قیمت این ارز در زیر این بازه بسته شود، امکان شدت گرفتن اصلاح تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۰.۸۷ دلار) افزایش می یابد. درصورتی که این حمایت شکسته شود، نزول می تواند تا ۰.۷۰ دلار ادامه داشته باشد. اما در صورت صعود و عبور قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، کاردانو می تواند تا ۱.۲۳ دلار صعود کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx