تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین و پولکادات

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین و پولکادات
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1446 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین و پولکادات

صعود بیت کوین به بالای خط روند کانال نزولی بیانگر آماده شدن گاوها برای صعود بیت کوین و آلت کوین ها به سطوح جدید است. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

بیت کوین از خط مقاومت کانال نزولی عبور کرده است. درصورتی که گاوها در حفظ قیمت بالای کانال موفق باشند، احتمال صعود دوباره به بالاترین سطح قبلی بیت کوین یعنی ۶۱۸۲۵ دلار افزایش می یابد.

نمودار بیت کوین

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵۵۰۹۰ دلار) شیب صعودی به خود گرفته است و شاخص RSI بالای ۵۹ قرار دارد که بیانگر برتری گاوها است. عبور و بسته شدن قیمت از سطح ۶۱۸۲۵ دلار ممکن است مسیر را برای صعود به سطوح ۶۹۲۷۹ و سپس ۷۹۵۶۶ دلار هموار کند. هرچند که خرس ها به این راحتی تسلیم نخواهند شد.

آنها احتمالا مقاومت شدیدی را در سطح ۶۱۸۲۵ دلار نشان خواهند داد. درصورتی که بیت کوین از این بازه نزول کند ولی بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه قرار بگیرد، این موضوع نشان دهنده دیدگاه صعودی تریدرها خواهد بود. نزول به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۵۲۳۷۶ دلار) اولین نشان از به قدرت رسیدن خرس ها خواهد بود.

تحلیل اتریوم (ETH)

اتریوم همچنان در مثلث متقارن قرار گرفته است. این الگو معمولا استمرار دارد. گاوها امروز قیمت اتریوم را به بالای میانگین های متحرک افزایش دادند، که نشان دهنده حجم خرید بالا در سطوح قیمتی پایین است.

نمودار اتریوم

گاوها در تلاش برای عبور قیمت از خط روند نزولی مثلث هستند. درصورتی که موفق به انجام این مهم بشوند، این آلت کوین ممکن است تا ۲۰۴۰ و سپس ۲۶۱۸ دلار صعود کند. اما در صورت نزول به زیر خط روند نزولی، این ارز در روزهای آتی همچنان در مثلث باقی خواهند ماند. شاخص ها بیانگر حالات مختلفی هستند. میانگین های متحرک مسطح شده که نشان دهنده تداوم حضور در مثلث در روزهای آتی هستند. ولی قرار گرفتن شاخص RSI بالای ۵۷ نشان دهنده قدرت گرفتن روند حرکتی اتریوم است.

تحلیل بایننس کوین (BNB)

گاوها در تاریخ ۲۷ مارس موفق به افزایش قیمت بایننس کوین به بالای خط روند نزولی شدند. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۵۶ دلار) شیب صعودی گرفته و شاخص RSI در محدوده مثبت قرار دارد که بیانگر قدرت گرفتن گاوها است.

نمودار بایننس کوین

مقاومت جزئی در سطح ۲۸۰ دلار وجود دارد، اما انتظار میرود که گاوها از این مانع عبور کنند. در این صورت می توان انتظار صعود تا ۳۰۹ دلار را داشت. در این سطح گاوها با مقاومت شدید خرس ها رو به رو خواهند شد. در صورت نزول از این مقاومت، قیمت این ارز در نوسان خواهد بود. اما در صورت عبور از این مقاومت، رسیدن مجدد به بالاترین سطح تاریخی یعنی ۳۴۸.۶۹ دلار ممکن خواهد بود. عبور از این مقاومت بیانگر تداوم روند صعودی خواهد بود که هدفش صعود به ۴۳۰ دلار خواهد بود.

تحلیل پولکادات (DOT)

تا به اینجا پولکادات از حمایت ۲۶.۵۰ دلاری عبور کرده و بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۴ دلار) قرار گرفته است. این مسئله نشان می دهد که گاوها بر خرس ها غلبه کرده و حالا در تلاش برای افزایش قیمت به خط روند نزولی هستند.

نمودار پولکادات

در صورت افزایش قیمت به خط روند نزولی، این ارز ممکن است تا رکورد قبلی خود یعنی ۴۲.۲۸ دلار صعود کند. عبور از این مقاومت مسیر را برای صعود تا ۵۳.۵۰ دلار هموار خواهد کرد. اما در صورتی که قیمت از خط روند نزولی کاهش بیاید، پولکادات ممکن است در بازه ۲۶.۵۰ – ۴۰ دلاری قرار بگیرد. نزول و بسته شدن زیر سطح ۲۶.۵۰ دلاری ممکن است آغازگر اصلاح عمیقی باشد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx