تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین و پولکادات

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین و پولکادات
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1399 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین و پولکادات

باقی ماندن بیت کوین زیر کانال ۶۰ هزار دلاری، باعث رشد برخی از آلت کوین ها شده است. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

شکست بیت کوین در ورود به کانال ۶۰ هزار دلاری در چند روز گذشته احتمالا باعث فروش به قصد کسب سود در بین برخی از تریدرها شده باشد. و به همین دلیل بیت کوین امروز تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵۶۵۱۸ دلار) نزول کرد.

نمودار بیت کوین

متعادل شدن شیب میانگین های متحرک و شکست شاخص RSI در قرار گرفتن بالای خط روند نزولی نشان می دهد که خرس ها به خوبی از محدوده مقاومتی ۶۰۰۰۰ – ۶۱۸۲۵ دلاری در حال دفاع هستند. درصورتی که قیمت بیت کوین از این بازه عبور کند. با افزایش قدرت روند حرکتی می توان انتظار صعود تا ۶۹۵۴۰ و ۷۹۵۶۶ دلار را داشت.

اما درصورت عدم موفقیت گاوها در عبور از مقاومت ۶۰ هزار دلاری، احتمال نزول به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه افزایش می یابد. روند نزولی ممکن است بعدا تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۵۳۷۷۱ دلار) ادامه داشته باشد. شکست این حمایت ممکن است باعث تغییر روند حرکتی در کوتاه مدت شود.

تحلیل اتریوم (ETH)

بالاخره اتریوم موفق شد در ۲ آوریل از رنج خارج شود و تا ۲۱۴۴.۵۹ دلار صعود کند. هرچند که گاوها در حفظ قیمت موفق نبوده و این ارز به زیر ۲۰۴۰ دلار در حال حاضر نزول کرده است.

نمودار اتریوم

گاوها در حال حاضر در تلاش برای افزایش قیمت از بازه ۲۰۴۰ دلار هستند. درصورتی که موفق شوند، این آلت کوین ممکن است در مسیر صعودی خود به سمت ۲۶۱۸ دلار قرار بگیرد. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۸۴۹ دلار) شیب صعودی دارد و شاخص RSI در محدوده مثبت قرار دارد که نشان دهنده برتری گاوها است.اما کاهش قیمت از مقاومت پیش رو و نزول به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه بیانگر ضعیف شدن روند حرکتی خواهد بود. نزول به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۱۷۵۱ دلار)، اتریوم را در بازه ۱۲۸۹ – ۲۰۴۰ دلاری حفظ خواهد کرد.

تحلیل بایننس کوین (BNB)

بایننس کوین در تاریخ ۲ آوریل رکورد جدیدی را برای خود ثبت کرد. اما گاوها در حفظ قیمت ها موفق نبودند، و این ارز به زیر ۳۴۸ دلار نزول کرد.

نمودار بایننس کوین

با این وجود گاوها اجازه نزول به زیر حمایت ۳۱۵ دلار را ندادند. این موضوع نکته مثبتی است و نشان می دهد که گاوها در حال افزایش حجم خریدهای خود هستند. درصورت عبور قیمت از رکورد ۳۵۶ دلاری، روند صعودی ممکن است تا ۴۰۰ و سپس ۴۳۰ دلار ادامه داشته باشد. میانگین های متحرک صعودی هستند و شاخص RSI در محدوده اشباع خرید قرار دارد که بیانگر هموار بودن مسیر پیش روی گاوها است. اما نزول از سطوح فعلی و یا از مقاومت پیش رو و به زیر ۳۱۵ دلار، بیانگر ضعیف شدن گاوها خواهد بود.

تحلیل پولکادات (DOT)

پولکادات در ۲ آوریل از خط روند نزولی عبور کرد و به بالاترین سطح خود یعنی ۴۶.۸۰ دلار در سه آوریل رسید. اما همانطور که از کندل استیک مشخص است، صعود به قیمت های بالا باعث افزایش فروش به قصد کسب سود شد.

نمودار پولکادات

اما خرس ها موفق نشدند به خوبی از این فرصت استفاده کنند، و گاوها توانستند امروز تا به اینجا قیمت را به بالای ۴۲.۲۸ دلار افزایش بدهند. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۶.۵۷ دلار) شیب صعودی گرفته و شاخص RSI در محدوده اشباع خرید قرار گرفته است که نشان دهنده برتری گاوها هستند. درصورت عبور قیمت از ۴۶.۸۰ دلار، این ارز می تواند تا ۵۳.۵۰ دلار صعود کند. اما در صورت نزول قیمت به زیر میانگین های متحرک، این دیدگاه مثبت باطل خواهد شد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx