تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و پولکادات

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و پولکادات
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1756 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و پولکادات

بازگشت قدرتمند بیت کوین و آلت کوین ها نشان می دهد که روند صعودی همچنان پابرجا است. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

قیمت بیت کوین به بازه روانی ۵۰ هزار دلاری بسیار نزدیک شد اما موفق به عبور از این بازه نشد. دم بلند کندل استیک نشان می دهد که گاوها هنوز تسلیم نشده اند.

نمودار بیت کوین

اصلاح جزیی بیت کوین که حتی تا بازه ۴۱۹۵۹ دلاری پیش نرفت، نشان دهنده قدرت روند حرکتی بیت کوین است. میانگین های متحرک شیب صعودی دارند و شاخص RSI نزدیک محدوده اشباع خرید قرار دارد که نشان دهنده برتری گاوها هستند. درصورتی که بیت کوین از بازه ۵۰ هزار دلاری عبور کند، این ارز به سرعت می تواند تا ۶۰ هزار دلار صعود کند.

اما درصورت عدم موفقیت، برخی از تریدرها ممکن است به قصد کسب سود دست به فروش بزنند. در نتیجه ممکن است بیت کوین به بازه ۴۴ هزار دلاری و سپس تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴۱۹۷۵ دلار)‌ سقوط کند. در صورت نزول به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، بیت کوین ممکن است تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۳۶۵۰۲ دلار) سقوط کند.

تحلیل اتریوم (ETH)

در چند روز گذشته اتریوم در بازه ۱۶۸۰ – ۱۸۳۵ دلاری در نوسان بوده است. در سه روز متوالی اتریوم موفق شده از بازه ۱۸۳۵.۵ دلاری عبور کند اما در حفظ قیمت موفق نبوده است. این مسئله نشان می دهد که تقاضا در سطوح بالا وجود ندارد.

نمودار اتریوم

دم بلند کندل استیک نشان می دهد که با عدم موفقیت گاوها در حفظ قیمت،‌ خرس ها برای کاهش قیمت تلاش کرده اند. اتریوم تا بازه ۱۶۸۰.۱ دلاری اصلاح شد اما به سرعت توانست قیمت خود را افزایش بدهد. میانگین های متحرک شیب صعودی دارند و شاخص RSI نزدیک محدوده اشباع خرید قرار دارد که نشان دهنده برتری گاوها هستند. درصورت عبور اتریوم از بازه مقاومتی ۱۸۳۵ – ۱۸۶۹ دلاری، اتریوم ممکن است تا بازه روانی ۲۰۰۰ دلاری صعود کند. انتظار میرود که خرس ها به شدت از این بازه دفاع کنند.

تحلیل کاردانو (ADA)

کاردانو در ریزش خود تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۶۶ دلار) نزول کرد اما گاوها به سرعت این نزول را جبران کردند.

نمودار کاردانو

درصورتی که کاردانو موفق به عبور از بازه مقاومتی ۰.۹۸ دلاری بشود، این آلت کوین می تواند تا ۱.۲۵ و سپس ۱.۵۰ دلار صعود کند. اما در صورت عدم عبور از بازه مقاومتی یاد شده، این رمزارز در روزهای آتی در بازه ۰.۹۸ – ۰.۶۸ دلاری در نوسان خواهد بود. درصورت سقوط به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، دیدگاه و روند حرکتی منفی خواهد شد.

تحلیل پولکادات (DOT)

در ۱۳ فوریه، پولکادات تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۲.۳۷ دلار) نزول کرد. اما این ارز توانست به سرعت خود را بالا بکشد.

نمودار پولکادات

درصورتی که پولکادات از کانال صعودی عبور کند،‌ صعود تا ۴۱ دلار ممکن خواهد بود. اما در صورت دفاع خرس ها، این آلت کوین ممکن است به کندی به روند صعودی خود ادامه بدهد. درصورت نزول پولکادات به زیر خط حمایتی کانال، خرس ها کنترل را به دست خواهند گرفت.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx