تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین و ریپل

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین و ریپل
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1327 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین و ریپل

بعد از صعود تیز بیت کوین، این ارز با مقاومت ۵۵۰۰۰ دلاری مواجه شد که نتیجه آن نزول یک سری از آلت کوین ها بود. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

بیت کوین در روند بهبود خود در تاریخ ۲۷ آوریل تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵۵۲۶۰ دلار) صعود کرد؛ و با مقاومت شدید خرس ها رو به رو شد. خرس ها با دفاع از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه به دنبال نزول قیمت به سمت ۵۰۴۶۰ دلار هستند.

نمودار بیت کوین

درصورتی که نزول شدید نباشد، این موضوع نشان می دهد که همچنان تقاضا بالا است. این موضوع باعث افزایش قیمت به بالای میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۵۶۹۴۷ دلار) خواهد شد. با این افزایش قیمت، می توان انتظار صعود تا ۶۱۸۲۵ و سپس ۶۴۸۴۹ دلار را داشت. اما درصورت نزول قیمت به زیر بازه حمایتی ۵۰۴۶۰ – ۴۶۹۸۵ دلار، دیدگاه صعودی باطل خواهد شد. چنین نزولی ممکن با سقوط به حمایت بحرانی ۴۳۰۰۶ دلاری همراه شود.

تحلیل اتریوم (ETH)

در ۲۶ آوریل اتریوم بعد از عبور از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۳۳۶ دلار) قدرت گرفت و روز بعد این ارز رکورد جدیدی را ثبت کرد. با تداوم روند صعودی حالا الگوی کندل استیک دوجی حاکی از خستگی اتریوم در کوتاه مدت است.

نمودار اتریوم

در روند نزولی، اولین حمایت پیش رو سطح ۲۵۰۰ دلار خواهد بود. با شکست این حمایت اتریوم ممکن است تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نزول کند. شکست این حمایت ممکن است منجر به سقوط تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۲۰۴۱ دلار) شود. میانگین های متحرک شیب صعودی دارند و شاخص RSI در محدوده اشباع خرید قرار دارد که حاکی از هموار بودن مسیر صعودی است. اگر گاوها از خط مقاومت کانال صعودی عبور کنند، این ارز ممکن است تا ۳۰۰۰ دلار صعود کند.

تحلیل بایننس کوین (BNB)

بایننس کوین به تدریج در حال حرکت به سمت خط مقاومت مثلث متقارن است. صعودی بودن میانگین های متحرک و قرار داشتن شاخص RSI در محدوده مثبت حاکی از هموار بودن مسیر صعودی است.

نمودار بایننس کوین

عبور و بسته شدن قیمت بالای مثلث حاکی از افزایش تقاضا در برابر عرضه خواهد بود که ممکن است یک روند صعودی جدید شکل بگیرد. در این روند صعودی این آلت کوین ممکن است تا ۸۰۸ دلار صعود کند. اما در صورت نزول از خط مقاومت، BNB در روزهای آتی به داخل مثلث نزول خواهد کرد. نزول و بسته شدن زیر مثلث، حاکی از برعکس شدن رویه حرکتی خواهد بود.

تحلیل ریپل (XRP)

در ۲۶ آوریل ریپل تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱.۲۴ دلار) صعود کرد که حاکی از کاهش حجم فروش در کوتاه مدت است. با این حال،‌ این آلت کوین در سطح ۱.۴۶ دلاری با مقاومت رو به رو شده است.

تحلیل ریپل (XRP)

نزول به زیر متحرک نمایی ۲۰ روزه، بیانگر فروش خرس ها در رالی ها خواهد بود. در این حالت باید مراقب سقوط تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۰.۸۹ دلار) بود. اما درصورت دفاع گاوها از صعود به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و عبور از سطح ۱.۴۶ دلاری، ریپل ممکن است تا ۱.۵۵ دلار پیش روی کند. افزایش قیمت از این سطح ممکن است تا ۱.۹۶ دلار ادامه داشته باشد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx