تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین و کاردانو

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین و کاردانو
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1328 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین و کاردانو

بالاخره بعد از چندین روز،‌ بیت کوین و آلت کوین های بسیاری از رنج خارج شده که نشان از خرید در سطوح پایین است. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

بیت کوین بعد از تردید در دو روز گذشته نزدیک میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵۵۳۲۴ دلار) بالاخره امروز از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۵۶۸۹۷ دلار) صعود کرد. با این صعود احتمال پیش روی بیت کوین تا سطوح ۶۱۸۲۵ و سپس ۶۴۸۴۹ دلار وجود خواهد داشت.

نمودار بیت کوین

میانگین های متحرک مسطح شده و شاخص RSI بالای ۵۳ قرار دارد که حاکی از کاهش میزان فروش است. با این وجود ممکن است بیت کوین در سطح فعلی یا مقاومت پیش روی خود با سد خرس ها رو به رو شود. نزول بیت کوین از سطح فعلی و شکست حمایت ۵۲۵۰۰ دلاری، بیانگر فروش بالا خواهد بود. این موضوع ممکن است باعث سقوط بیت کوین به ۵۰۴۶۰ و سپس ۴۶۹۸۵ دلار شود. روند بعدی حرکتی بیت کوین را عبور از ۶۴۸۴۹ دلار و نزول به زیر ۴۶۹۸۵ دلار تعیین خواهد کرد.

تحلیل اتریوم (ETH)

وضعیت نمودار در روز جاری بیانگر تردید گاوها نزدیک خط مقاومت کانال صعودی است. در صورتی که گاوها تسلیم نشوند، روند صعودی ادامه خواهد داشت.

نمودار اتریوم

عبور از این کانال بیانگر قدرتمند بودن روند حرکتی فعلی خواهد بود. این مسئله ممکن است باعث صعود اتریوم تا ۳۰۰۰ دلار شود. میانگین های متحرک شیب صعودی دارند و شاخص RSI در محدوده اشباع خرید قرار دارد که حاکی از هموار بودن مسیر صعودی است. اما درصورت عدم موفقیت گاوها در عبور از این کانال در روزهای آتی، فروش به قصد کسب سود افزایش خواهد یافت. این موضوع ممکن است باعث نزول این آلت کوین تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۴۱۷ دلار) شود. نزول به زیر خط حمایتی کانال باعث تغییر روند حرکتی خواهد شد.

تحلیل بایننس کوین (BNB)

بایننس کوین از خط مقاومت مثلث متقارن در تاریخ ۲۹ آوریل عبور کرد. این موضوع بیانگر تداوم روند صعودی است. هدف از این صعود، رسیدن به سطح ۸۰۸ دلار خواهد بود.

نمودار بایننس کوین

میانگین های متحرک شیب صعودی دارند و شاخص RSI در محدوده اشباع خرید قرار دارد که حاکی از قدرت گاوها است. گاوها ممکن است در ۶۳۸ دلار با مقاومت خرس ها رو به رو شوند. اما در صورت عدم نزول به زیر مثلث، بایننس کوین آماده صعود خواهد بود. اما در صورت نزول به داخل مثلث، دیدگاه صعودی باطل خواهد شد. اما نزول و بسته شدن زیر مثلث، حاکی از برعکس شدن رویه حرکتی خواهد بود.

تحلیل کاردانو (ADA)

در ۲۹ آوریل در سطح ۱.۴۱ دلاری، کاردانو شاهد فروش به قصد کسب سود بود. اما گاوها اجازه نزول قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱.۲۵ دلار) را ندادند. این نشانه خوبی است و باعث قرار گرفتن کاردانو در مسیر صعود به مقاومت ۱.۴۸ دلاری می شود.

نمودار کاردانو

درصورت نزول از مقاومت ۱.۴۸ دلار، این آلت کوین در بازه ثابت در روزهای آتی قرار خواهد گرفت. میانگین های متحرک مسطح شده و شاخص RSI بالای ۵۸ قرار دارد که حاکی از تثبیت قیمت در کوتاه مدت است. اما در صورت عبور قیمت از ۱.۴۸ و سپس ۱.۵۵ دلار، این دیدگاه خنثی باطل خواهد شد. در این روند صعودی هدف صعود تا ۲ دلار خواهد بود. نزول و حفظ قیمت زیر میانگین های متحرک باعث قدرت گرفتن خرس ها خواهد شد. سقوط به زیر ۱.۰۳ دلار روند حرکتی را به کل تغییر خواهد داد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx