تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین و پولکادات

انتشار 3 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین و پولکادات بیت کوین در تلاش است با تقلید از روند قیمتی اتریوم و بعضی از آلت کوین ها دوباره به میدان مسابقه بازگردد. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید. تحلیل بیت کوین (BTC) بیت کوین در تاریخ 4 مه به زیر میانگین های متحرک […]

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین و پولکادات

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین و پولکادات

بیت کوین در تلاش است با تقلید از روند قیمتی اتریوم و بعضی از آلت کوین ها دوباره به میدان مسابقه بازگردد. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

بیت کوین در تاریخ 4 مه به زیر میانگین های متحرک نزول کرد، ولی خرس ها موفق به استفاده از این فرصت نشدند. این موضوع نشان می دهد که گاوها هنوز تسلیم نشده و با کاهش قیمت به خرید خود ادامه می دهند.

نمودار بیت کوین

بیت کوین حالا از میانگین های متحرک عبور کرده و گاوها در تلاش برای عبور از مقاومت 58966 دلاری هستند. درصورت عبور از این مقاومت بیت کوین ممکن است تا 64849 دلار پیش برود. با این حال، میانگین های متحرک مسطح و شاخص RSI نزدیک نقطه میانی حاکی از تعادل قدرت است. این مسئله می تواند بیت کوین را در روزهای آتی در بازه 52323 – 58966 دلار حفظ کند. در صورت نزول بیت کوین به زیر 52323 دلار،‌ خرس ها قدرت را به دست خواهند گرفت. این مسئله ممکن است باعث سقوط بیت کوین تا حمایت بحرانی 46985 دلار شود.

تحلیل اتریوم (ETH)

اتریوم در یک روند صعودی لحظه ای حرکت می کند. در این حالت، یک رمزارز شاهد قرار گرفتن در محدوده اشباع خرید به مدت طولانی خواهد بود. و اصلاح ها شدید ولی کوتاه خواهند بود. بعد از نزولی یک روزه در 4 مه، هم اکنون گاوها برای تداوم روند صعودی تلاش می کنند.

نمودار اتریوم

درصورت عبور قیمت از 3527 دلار، اتریوم ممکن است تا 4528 دلار صعود کند. هرچه قدر فاصله قیمت با میانگین های متحرک بیشتر شود، احتمال اصلاح عمیق افزایش می یابد. بنابراین تریدرها باید هوشیار باشند. اما نزول قیمت از 3500 دلار بیانگر کسب سود در سطوح بالا خواهد بود. در این حالت خرس ها برای کاهش قیمت به زیر 3165 دلار تلاش خواهند کرد. در این حالت می توان انتظار سقوط تا میانگین متحرک نمایی 20 روزه (2731 دلار) را داشت.

تحلیل بایننس کوین (BNB)

اصلاح شدید بایننس کوین در 4 مه باعث جذب خریداران نزدیک سطح 600 دلاری شد. این موضوع نشان می دهد که همچنان دیدگاه مثبت است و تریدرها در حال انباشتن هستند.

نمودار بایننس کوین

میانگین های متحرک شیب صعودی دارند و شاخص RSI در محدوده مثبت قرار دارد که حاکی از قدرت گاوها است. درصورت عبور قیمت از 680 دلار،‌ روند صعودی ممکن است تا 808 دلار ادامه داشته باشد. اما در صورت عدم عبور از مقاومت پیش رو و نزول به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه (567 دلار)، دیدگاه صعودی باطل خواهد شد. این موضع بیانگر افزایش عرضه از تقاضا خواهد بود. در این شرایط بایننس کوین ممکن است تا میانگین متحرک ساده 50 روزه (436 دلار) سقوط کند.

تحلیل پولکادات (DOT)

در 4 مه پولکادات به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه (36 دلار) سقوط کرد، اما این موضوع باعث دامپ و فروش نشد. در عوض با افزایش حجم خریدها، DOT امروز به بالای میانگین های متحرک صعود کرد.

نمودار پولکادات

درصورت حفظ قیمت بالای 38 دلار، این آلت کوین ممکن است تا 48 دلار صعود کند. میانگین های متحرک مسطح شده و شاخص RSI بالای نقطه میانی قرار دارد که حاکی از تعادل عرضه و تقاضا است. این موضوع نشان می دهد که احتمالا DOT در سطح 48 دلار با سد خرس ها رو به رو خواهد شد. درصورت نزول از این مقاومت، DOT احتمالا در روزهای آتی در بازه ثابتی قرار خواهد گرفت. صعود از 50 دلار و سقوط به زیر 26.50 دلار تعیین کننده روند بعدی DOT خواهد بود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx